wtorek, 5 marca 2013

Bling it on!

Witajcie Kochani! 
W tym tygodniu na blogu Glitz Design inspirujemy... błyszcząco! :) Szczególnie w szare, ponure dni, kiedy tak bardzo czeka się na wiosnę - warto dodać trochę blasku do swoich prac. U mnie tym razem będzie wyjątkowo, ponieważ mam do pokazania pracę... na czarnym tle! :) Tak... przemogłam się i stworzyłam Lo na całkowicie czarnym tle i wiecie co... ogromnie mi się to spodobało :))



Jak wskazuje temat i jak wspomniałam wcześniej - w tym tygodniu na blogu Glitz króluje błysk i blask, a konkretnie prace z wykorzystaniem kamyczków - Giant Rhinestones. Bardzo lubię ten dodatek, zatem z przyjemnością wkomponowałam go w moje dwa ostatnie layouty.

  

Pierwszy - z moim portretem (by Paulina Wośko) jest jedną z tych stron, jakie czasem lubię zrobić wyłącznie dla siebie - zawsze znajdzie się na nich jakieś motywujące hasełko, ku pokrzepieniu serca i duszy :) Do stworzenia tego scrapa wykorzystałam cudną nową kolekcją o nadmorskim klimacie - Uncharted Waters w połączeniu z romantyczną kolekcją Love You Madly. Ozdobne kamyczki - kaboszony z tej samej kolekcji dopełniły całości kompozycji - dodałam je na samym końcu wypełniając specjalnie przygotowane dla nich miejsca. Aby podkreślić ich urok - każdy kamyczek umieściłam na wyciętym dziurkaczem kółku i ozdobiłam dookoła bialymi kropkami z farbki 3d. 






Drugi layout ze zdjęciem, na którym jesteśmy obie z Róża, zrobionym w jeden z bardzo pogodnych, pięknych jesiennych dni - jest ekstremalnym eksprymentem :)) Jeśli pamiętacie mój digi scrap na czarnym tle, to zapewne pamiętacie również jaką miałam frajdę podczas tworzenia i że obiecałam spróbować pracy z czarnym tłem w tradycyjnym scrapbookingu. Oto i nadejszła wiekopomna chwila :) Nie jest to już shabby chic, ale za to nadal - mam nadzieję - bardzo dziewczyński Lo :) Okazało się (tak, mnie się okazało, niebywałe odkrycie...), że czarne tło pozwala na fantastyczną pracę z różnokolorowymi farbami - zatem postanowiłam trochę podkolorować moje tło. Dodając kawałki kolorowych papierów z kolekcji Uncharted Waters - całość stała się barwna i ... radosna ;) Giant Rhinestones pełnią tu ważną rolę: jak wiecie lubię dodawać do moich prac mnóstwo detali - tutaj jednym z takich ważnych detali są właśnie kamyczki - plamki koloru i blasku pośród ozdób z papieru. 










Pozdrawiam serdecznie i bardzo kolorowo! :*

10 komentarze :

noomiy pisze...

cudowne są :)

lucy z mazur pisze...

Piękne LO,obydwa,ale te czarny wybitnie mi się podoba,pomimo koloru jest wesoły i energetyczny

Gosia S. pisze...

Niezwykłe i cudne!!!

zuziucha pisze...

Ale Róża wyrosła... Rany... LOsy piękne. Jak zwykle u Ciebie. Czy na czarno, czy na kolorowo, czy na pastelowo, Ty zawsze zachowujesz swój styl.

pattyo pisze...

Beautiful layouts, Karola!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boskie scrapy!!!
W tym na czarnym tle się zakochałam... uwielbiam takie mocne, soczyste barwy :))
:*

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne,ale na żywo robią niesamowite wrażenie. Pozdrawiam i bardzo dziękuję.

Kasia pisze...

Super scrapy- bardzo mi się podobają!!! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Czarownica pisze...

Inaczej, ale jak zawsze genialnie!

Stéphanie pisze...

Once again, your pages are beautiful. A preference for the fitst with its pastel colors and all the flowers.

LinkWithin

.