poniedziałek, 4 lutego 2013

The Twinery - Love Tags!

Witajcie Kochani! Dziś nadal inspiracje w klimatach walentynkowych, dość podobne do poprzednich, tym razem będą to jednak nie kartki a tagi, które można dołączyć do prezentu lub potraktować jako ozdobę lub... kartkę :) Moje dzisiejsze tagi powstały w ramach inspiracji na blog The Twinery - producenta najpiękniejszych sznureczków piekarskich, czyli bakers twine, gdzie przez cały tydzień prezentujemy przeróżne walentynkowe inspiracje - tagi, kartki, layouty, opakowania prezentów, dekoracje. Gorąco zapraszam do śledzenia bloga The Twinery w tym tygodniu i nie tylko! :)

 

A oto moje tagi - malinowe, z domieszką bieli, szarości, beżu i jasnego różu. Słodkie i warstwowe, z motywem "serwetkowym" oczywiście. Do ich zdobienia wykorzystałam cudne sznureczki The Twinery - Pink SorbetStrawberry i Platinum Shimmer (z dodatkiem srebrnej nitki).

Image of Pink Sorbet - Pink & White Baker's Twine  Image of Strawberry - Pinkish Coral Baker's Twine  Image of * NEW * Platinum Shimmer - Silver Metallic & Natural Baker's Twine

Pierwszy tag ozdobiłam dodając jedną z warstw stworzoną ze zwiniętego sznureczka Platinum Shimmer, który nakleiłam na kawałek papieru. Sznureczkowe kółko całkiem fajnie pasuje do szaro-beżowo-białego papieru w tle, z kolekcji Pink Paislee - Secret Crush. Pod kółkiem umocowałam chwościk - na pewno pamiętacie takie proste chwosty, robiliśmy je w podstawówce na ZPT :) Jak widać nauka nie poszła w las :)) Tym razem - dla odmiany - nie przecięłam wiązki sznurków u dołu. 


Drugi tag, chyba nieco prostszy projekt, ozdobiłam owijając sznureczek Strawberry wokół tekturowej bazy taga (ale najpierw okleiłam ją papierem, przeszyłam maszynowo... no... wiadomo ;-) W kilku miejscach zabezpieczyłam sznurek kroplą kleju, aby się nie przesuwał. W ten sposób powstało ciekawe tło dla pozostałych elementów, które jest też delikatnym dopełnieniem, by nie powiedzieć: "nikłym kontrastem"  gazetowego motywu ;-).




The Twinery bakers twine - Pink SorbetStrawberry and Platinum Shimmer 
Pink Paislee - Secret Crush collection
Manor House Creations flowers - Celeste Pink



Jeszcze raz serdecznie zapraszam na blog The Twinery, gdzie w tym tygodniu, w ramach przed walentynkowego eventu można wygrać sporo świetnych nagród :) 

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego i kreatywnego tygodnia! 

9 komentarze :

Po prostu Asia pisze...

Jakie urocze! Baaardzo mi się podobają.
Ubóstwiam Twój styl :)

Viol pisze...

obłed!!! :)

Keiel pisze...

krásné!!! :)

Bea pisze...

superowe!

Scrap Man pisze...

Wspaniałe róże i te "gazetowe" papiery. Pozdrawiam.

Solange Marques pisze...

Fabulous tag Karola!

pattyo pisze...

These are so beautiful! I just want to reach in and touch them! lol

kasia23112511 pisze...

Niezmiennie dopracowane, przemyślane i piękne - Twoje prace zawsze dostarczają mi porządną dawkę pozytywnych emocji :)

John Rose pisze...

How cute,very beautiful work.I like it.
Custom Magnetic Lapel Pins

LinkWithin

.