środa, 27 lutego 2013

Pink Paislee Color Crush!

Witajcie moi mili! Dziękuję Wam pięknie za wszystkie odwiedziny i komentarze! 
Dziś przychodzę z bardzo słodką i pastelową pracą, stworzoną w oparciu o najnowszą inspirującą paletę kolorów od Pink Paislee - Color Crush na luty wygląda tak:



A oto moja praca - layout, nad którym pracowałam z wielką przyjemnością, ponieważ uwielbiam pastele, a poza tym dokopałam się do cudnego zdjęcia Róży i postanowiłam jeszcze raz je scrapnąć. :) Wykorzystałam tu sporo nowych produktów Pink Paislee - kolekcję Cottage Farms, nową fantastyczną maskę z kolekcji She Art oraz elementy z kolekcji Artisan. Jak powstało tło layoutu oraz drobne dodatki - zobaczyć możecie w moim poście na blogu Pink Paislee - serdecznie zapraszam! 
Oczywiście zachęcam do zainspirowania się powyższą paletą - piękną, delikatną i wiosenną - w sam raz na te szare dni! :)







Pink Paislee - Cottage Farms collection
Pink Paislee - Artisan collection
Cherry Lynn Designs - Sophia's Heart die
Memory Box - Chloe Stem die
Ranger Distress Ink - Shabby Shutters


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanego tygodnia! :)

5 komentarze :

Ela 17 pisze...

Przepiękna praca i kolorki super

K.C. pisze...

Pięknie!

Ineke van den Akker pisze...

Wow! Love these colors!

pattyo pisze...

So very beautiful!

Daria♥ pisze...

Śliczne

LinkWithin

.