poniedziałek, 11 lutego 2013

Miłośnie z Glitz Design!

Witajcie Kochani! Walentynki już tuż tuż, zatem kolejną inspirację czas zapodać już :)))
Dziś chciałabym podzielić się z Wami pracami stworzonymi z nowiusieńkiej kolekcji Glitz Design - Love You Madly. Ponieważ w tym tygodniu nasz DT prezentuje prace stworzone z właśnie tej, miłosnej, intrygującej kolekcji - gorąco zapraszam na nasz Glitz'owy blog po więcej inspiracji!


Mój pierwszy projekt stworzyłam dla własnego kaprysu, po to aby dekorował nam (rodzicom) przestrzeń, oraz ponieważ pudełka Tima Holtza - Configurations swoje już odleżały, nabrały mocy i dopiero kolekcja Love You Madly zainspirowała mnie do ich wykończenia :) 
Bazą tego "shadowboxa" są wspomniane pudełka Configurations, o ile się nie mylę - średni zestaw. Każde z pudełek wewnątrz boxa pokryłam gesso, a następnie wykleiłam kawałkami papieru z kolekcji. "Zewnętrze" okleiłam za pomocą taśm "washi" również z tej samej kolekcji - sama zdziwiłam się jak szybko udało mi się okleić box - bardzo polecam taśmy do takich zadań :) Wnętrze ozdobiłam "całuśnym" zdjęciem Róży, które gra tu główną rolę, ale nie byłabym sobą, gdybym nie dodała do niego mnóstwa detali, wycinanek, kwiatów i innych dodatków :) Wykorzystałam prawie wszystkie produkty z linii Love You Madly (ich listę znajdziecie na końcu posta).



Kilka dodatkowych zbliżeń na "pokoiki". Nie są załadowane wieloma różnościami ale każde okienko kryje jakąś niespodziankę :)




Ponieważ shadowboxa - jak wspomniałam - stworzyłam dla własnej przyjemności, nie pozostało mi nic innego jak stworzyć jeszcze coś specjalnego dla mojej połówki :) Tak powstała ta - mało męska kartka walentynkowa. Cóż... nie każdy potrafi bardzo "męsko" tworzyć, ja się zaliczam do tych, którzy nie potrafią :)) Ponieważ połówka zagląda oczywiście na mojego bloga - nie zdradzę czy to ta, czy inna kartka skryje w sobie jakieś walentynkowe miłe słowa ;) Niemniej główne hasło na tej poniżej ogromnie mi się podoba :)





Glitz Design Love You Madly papers: Floral, Hello, Herringbone
Cherry Lynn - Nautical Wheeler Doily die
Die-namics - Hearts A Plenty dies
Die-namics - Mini Doily Circles dies
Magnolia - Summer Foliage dies
Pearl Maker - white



Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego, kreatywnego tygodnia! 

10 komentarze :

Scrap Man pisze...

Szadowbox przecudny!!! bardzo słodka praca wyszła. Pozdrawiam :)

balerinaszydełkowanie pisze...

Same ochy i achy jak oglądamy z córką Twoje prace :)
Pozdrowienia

GosiaMachynia pisze...

Ojejku cudowne !!!! oglądałam każdą fotkę dokładnie żeby wpatrzyć wszystkie detale cudo !!!

Evgenia Petzer pisze...

amazing creations!

fafarfalla pisze...

śliczny shadowbox. NIeprzeładowany, dodatków tak akurat. Super.

pozdrawiam i zapraszam na wymiankę
http://fafarfalla.blogspot.com/2013/02/wymianka.html

pattyo pisze...

This is just so beautiful!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękny komplecik! Domek z córą czarujący!

Stéphanie pisze...

It's terribly so gorgeous, i am fan of your canvas ! splendid !

Projektywni Handmade pisze...

Właśnie znalazłam Twój blog i muszę przyznać, że dawno nie widziałam tak ładnych scrapp-prac :) Ostatnio trochę wszystkiego się namnożyło i ciężko w gąszczu blogów odkryć coś naprawdę naprawdę ładnego :) Mnóstwo detali i kolorów.Gratuluję!
Z pewnością będę zaglądać :)

Zapraszam na mój blog: http://www.projektywni.pl/handmade/

John Rose pisze...

Very beautiful and amazing post.
Specializing In Custom Pins

LinkWithin

.