wtorek, 19 lutego 2013

Lepiej późno niż wcale...

Witajcie Kochani! Tytuł posta mówi sam za siebie! W miniony weekend na naszym Portalu Scrapujące Polki odbyło się kolejne Portal Party, tym razem z Działem Lo. Nasze fantastyczne Projektantki z tego działu przygotowały mnóstwo atrakcji, a i ja gościnnie wsparłam odrobinę nasz Zespół w przygotowaniach. Emocje i adrenalina po imprezie już powoli opadają, a ja wreszcie mam chwilkę, aby Wam pokazać co przygotowałam na Portal Party ze swej strony. Wierzę, że wszystkie atrakcje i informacje w postaci kursów krok po kroku i artykułów okażą się przydatne na co dzień, dlatego gorąco zapraszam do zaglądania regularnie do naszego Działu Artykuły i Kursy, gdzie można znaleźć całe mnóstwo pomocnych wskazówek. Oczywiście - przy okazji zapraszam serdecznie wszystkich, którzy mają ochotę podzielić się swoją wiedzą do przesłania kursu/artykułu na nasz admiński adres (widoczny na str. głównej Portalu) - z przyjemnością opublikujemy Wasze kursy!
Poniżej moja praca na przygotowane przeze mnie wyzwanie ekspresowe (2 dniowe!). Wyzwanie polegało na pracy z paletą kolorów, jaką stworzyłam do tego wyzwania. Wszystkie prace jakie zostały zgłoszone na to wyzwanie można zobaczyć w naszej Galerii, w albumie WYZWANIEEKSPRESOWE#32 - zapraszam!
Poza wyzwaniem stworzyłam kurs krok po kroku, w którym pokazuję (mam nadzieję w przystępny sposób :)) jak wykonałam swoją pracę. Bazując na tej oto palecie kolorów:





Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałej reszty tygodnia! 


7 komentarze :

pattyo pisze...

This is so beautiful, Karola! I love all the texture and masking used. The colors are so pretty, too.

bill gates pisze...

Very fantastic and very well-written post. I read and liked the post.
Watching Netflix Overseas

kasia23112511 pisze...

Uwielbiam Twoje prace :)

Ania pisze...

Widziałam kurs krok po kroku jak tworzyłaś to LO - wspaniała sprawa móc zobaczyc jak powstaje takie cudo :)

John Rose pisze...

Well said "Better Late than Naver..."
Good

Quality Custom Lapel Pins

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudne LO!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

pięknie dobrane kolory :)
Ewa

LinkWithin

.