środa, 9 stycznia 2013

Warsztaty na Śląsku - Zapraszam!

Witajcie Kochani! Po pierwsze ogromnie dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem! Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się Was skutecznie inspirować moimi pracami :) 
Zanim jednak pokażę jakieś tegoroczne projekty, mam dla Was informację z innej kieszonki :)
Serdecznie zapraszam wszystkie zainteresowane i chętne osoby na moje warsztaty na Śląsku - pierwsze w tym rejonie, jeszcze mnie tam nie było :) Mam nadzieję, że będzie to wspaniała okazja do przemiłego spotkania, dobrej zabawy połączonej ze sporą dawką twórczego wyżycia się :)

Warsztaty odbędą się tuż po Dniu Kobiet, 9 marca 2013, w związku z tym pomyślałam, że zaproponuję coś zdecydowanie kobiecego, delikatnego i charakterystycznego dla stylu jaki uprawiam na codzień. Mam nadzieję, że brzmi kusząco :)

Kiedy? 
9 marca 2013 - sobota

Gdzie? 
Gimnazjum nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie
ul. Czempiela 52,
41-506 Chorzów 

Co i jak?



Szczegóły:

LAYOUT 30 X 30 - MILION WARSTW, MILION DETALI - 09.03.2013, godz. 10.00 - 14.00 

Podczas warsztatów każdy uczestnik zyska okazję do samodzielnego stworzenia podstawowej formy, dzięki której zachowamy cenne wspomnienia - layoutu (scrapa) o wymiarach 30 x 30 cm; Będziemy pracować bazując na prezentowanych podczas zajęć pracach wzorcowych stworzonych przeze mnie. Spróbujemy stworzyć wyjątkowe, bardzo kobiece  layouty ze zdjęciami, a to, co będzie je wszystkie łączyło to dwie fantastyczne techniki - warstwowanie oraz praca z wieloma detalami i elementy stylu shabby chic. Stworzymy prace złożone z mnóstwa warstw z dodatkiem przeróżnych materiałów - od naturalnych, poprzez znalezione w domu "starocie" czy zrecyklingowane, nikomu nie potrzebne detale, aż do profesjonalnych, stworzonych specjalnie na potrzeby scrapbookingu - dodatków. Z przyjemnością pokażę jak dobierać materiały do klimatu i kolorystyki zdjęcia, charakteru i przesłania layoutu, jak swobodnie łączyć dużą ilość dodatków w jedną spójną i nieprzeładowaną kompozycję. Zaprezentuję kilka trików pozwalających łączyć ze sobą z pozoru nie pasujące dodatki oraz opowiem czym warto kierować się tworząc prace z dużą ilością detali i warstw. Popracujemy także z kilkoma mediami, przydatnymi w kreowaniu stylu shabby chic. 
Wszystkie materiały zapewnia prowadząca. Prosimy aby zabrać ze sobą ulubione nożyczki (najlepiej małe, do precyzyjnego cięcia) oraz kilka zdjęć (format dowolny), najlepiej własnych portretów. 

Czas trwania:  4 godziny
Cena: 100 zł/ osoba


TAGI W STYLU SHABBY CHIC - 09.03.2013, godz. 15.00 - 19.00

Podczas warsztatów każdy uczestnik zyska okazję do samodzielnego stworzenia kilku kartek okolicznościowych w kształcie taga, wg prezentowanych na zajęciach prac wzorcowych stworzonych przeze mnie. To, co będzie łączyło nasze tagi to dwie fantastyczne techniki - warstwowanie oraz praca z wieloma detalami i elementy stylu shabby chic. Stworzymy kartki złożone z mnóstwa warstw z dodatkiem przeróżnych materiałów - od naturalnych, poprzez znalezione w domu "starocie" czy zrecyklingowane, nikomu nie potrzebne detale, aż do profesjonalnych, stworzonych specjalnie na potrzeby cardmakingu - dodatków. Z przyjemnością pokażę jak swobodnie łączyć dużą ilość dodatków w jedną spójną i nieprzeładowaną kompozycję. zaprezentuję kilka trików pozwalających łączyć ze sobą z pozoru nie pasujące dodatki oraz opowiem czym warto kierować się tworząc prace z dużą ilością detali i warstw. Popracujemy także z kilkoma mediami, przydatnymi w kreowaniu stylu shabby chic. 
Wszystkie materiały zapewnia prowadząca. Prosimy aby zabrać ze sobą ulubione nożyczki (najlepiej małe, do precyzyjnego cięcia). 

Czas trwania: 4 godziny
Cena: 100zł/ osoba
 

Uwaga - dla osób, które zapiszą się na obydwa warsztaty - rabat: 160 zł za całość! 
Zapisy proszę kierować na adres email: retrohaika@gmail.com a w tytule emaila proszę napisać "WARSZTATY ŚLĄSK" :) Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości połowy kosztu wybranych warsztatów, do dnia 20 lutego 2013. 

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam ciepło! 

14 komentarze :

Młoda Kobieta pisze...

O jaaaaa, wspaniała wiadomość!!! Jak tylko wróci mój narzeczony to się dowiem, czy coś mamy na ten dzień zaplanowane i będę Go męczyć, bo udział w Twoich warsztatach to moje scrapowe marzenie!

Inka pisze...

czekałam na taką wiadomość :) do zobaczenia na Śląsku !

Karmazynowy Kamyk pisze...

Super, właśnie wysłałam maila :-) Nie będę się długo zastanawiać, bo jeszcze miejsc braknie...

Karmazynowy Kamyk pisze...

Super, właśnie wysłałam maila :-) Nie będę się długo zastanawiać, bo jeszcze miejsc braknie...

magdalena pisze...

Niesamowita wiadomość! Warsztaty z Tobą? Bajka, zrobię wszystko, żeby tam być :)

Sylwia-eR pisze...

Ja też już wysłałam maila...Pozdrawiam

Ania S pisze...

ja też już wysłałam:):):)

basienka0073 pisze...

Mail wysłany :-))

Karola Witczak pisze...

Pięknie dziękuję!! Jestem poruszona takim entuzjazmem! Fantastycznie będzie się z Wami spotkać!!

notebookofhappiness.com pisze...

Karolciu, wlasnie podzielilam sie miloscia do Twoich prac z czytelnikami wloskimi mojego bloga. Bardzo serdecznie Ciebie pozdrawiam. Iwona
www.notebookofhappiness.com

raiman daivs pisze...

Thank you very much for sharing this great post with us,it,s extermelly good and very helpful for me,
Kerala Tour

fema pisze...

Witam. Chciałam się zapytać czy planujesz może jakieś warsztaty w zachodniompomorskim? :)

Frank Delaney pisze...

Very fantastic post,I am really apperciate you for sharing this great post.It,s extermelly good and very helpful for me..
Commercial Real Estate Software

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

I ja się zapisałam. Pozdrawiam

LinkWithin

.