czwartek, 31 stycznia 2013

Pink Paislee Valentine

Witajcie w (prawie wiosenny) czwartek! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jedne z pierwszych walentynkowych kartek, które stworzyłam (i tworzę nadal) w tym roku. Ktoś (nie jeden Ktoś) narzekał w roku ubiegłym, że tworzę mało kartek w stosunku do lat poprzednich, wzięłam sobie więc tę uwagę do serca :))) i mam zamiar zachować balans pomiędzy scrapbookingiem a cardmakingiem przez najbliższe miesiące!

Dwie poniższe walentynki przygotowałam do mojego pierwszego w tym roku posta na blogu Pink Paislee. Kwintesencja tego co uwielbiam - motyw serwetkowy czyli tzw. "doilies", ażury, warstwy, małe detaliki... A wszystko to z pomocą cudownej, walentynkowej  kolekcji od Pink Paislee - Secret Crush:


A oto kartki:








Pink Paislee - Secret Crush collection
DP Craft - JCDZ_105-010 Craft Punch 1,6cm Circle



Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny! Miłego popołudnia!

8 komentarze :

AgnieszkaBe pisze...

Widzę, że powoli wracasz do blogowania...cieszę się ogromnie!!!!!

CarmenAlice pisze...

Miło pooglądać Twoje inspiracje, piękne kartki, warstwy zachwycające!

kacperm200 pisze...

wow
Piękne kartki :)

nowalinka pisze...

Ale słodkie i soczyste i fajne takie "na okrągło" :)

Coccinella pisze...

Jakie słodziutkie kartki!

bill gates pisze...

very fantastic post,I am really appreciate you for sharing this great post,it,s extermelly good and very helpful for me..
Netflix Overseas

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne są!!!
Kolory, koronki, kwiatki... miód malina :))
:*

pattyo pisze...

Your cards are such masterpieces! I love them!

LinkWithin

.