piątek, 4 stycznia 2013

Pink Paislee 2013 Creative Team!

Witajcie Kochani! Pierwsza wiadomość w Nowym Roku jest radosna :)) 
Ponieważ ogłoszono już wszędzie gdzie możliwe nowy skład zespołu kreatywnego Pink Paislee na rok 2013 - i ja mogę u siebie ujawnić, iż podpisałam kontrakt z PP na kolejny już, czwarty (!!!) rok współpracy!
Ogromnie się z tego cieszę, oczywiście jestem mocno podekscytowana nowymi wyzwaniami na ten rok jak i wspaniałym gronem moich koleżanek z nowego składu - to fantastyczna, niesamowicie utalentowana grupa kobiet z różnych stron świata, przez co jest mi jeszcze milej, że będę miała możliwość z nimi współpracować i poznać je same oraz tajniki ich twórczości lepiej! Mam nadzieję, że tak jak w poprzednich latach - uda mi się zainspirować Was do pracy z produktami Pink Paislee oraz zachęcić do wspólnych zabaw i wyzwań! 



A na dodatek do ogłoszenia o nowym składzie CT mam jeszcze jedną wiadomość - koniecznie odwiedźcie nową stronę www Pink Paislee - zupełnie nowy, odświeżony design, funkcjonalność i przejrzystość - takie ładne środowisko na pewno będzie sprzyjało czerpaniu inspiracji! :) Zapraszam: 



Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam ciepło i dziękuję za wszystkie życzenia noworoczne! 

8 komentarze :

fema pisze...

Gratuluję z całego serca. Od dawna jestem fanką Twoich prac. Inspiruj dalej ;)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Gratuluję!!! Karola jesteś Wielka!

K.C. pisze...

Gratulacje kochana, choć przedłużenie współpracy z Tobą wydaje się być oczywiste :) Nie mogło być inaczej. Ściskam

pattyo pisze...

Congratulations, Karola!

Karmeleiro pisze...

gratuluję Słoneczko!

Rysa pisze...

gratuluję:)

angel pisze...

Gratuluję:)

A czy w Polsce możne gdzieś kupić te cuda?

raiman daivs pisze...

Very fantastic post,I am really apperciate you for sharing this great post,It,s extermelly good and very helpful for me..
Kerala Tour Packages

LinkWithin

.