środa, 30 stycznia 2013

CSI & Pink Paislee

Witajcie Kochani po długiej przerwie :)
Wygląda na to, że styczeń minął niepostrzeżenie, rok 2013 rozpoczął się dla mnie... jak to mawia Róża..."szaleńczo" :) Dziś, jako wstęp do prac, których się troszkę nazbierało - chciałabym pokazać Wam pracę, jaką stworzyłam już dość dawno temu, w dodatku na wyzwanie, które już niestety minęło, ale mam nadzieję, że jakkolwiek nieco spóźniony - projekt zainspiruje Was do pracy z ciekawym (dla mnie niełatwym) zestawem kolorystycznym i paroma dodatkowymi wytycznymi. W styczniu kilka z nas, projektantek Pink Paislee DT stworzyło gościnnie inspiracje do wyzwań CSI - Color, Stories, Inspiration - strony ze świetnymi wyzwaniami. A ponieważ to CSI, a ja mam hopla na punkcie wszystkiego co "crime" ;-) - mam zamiar w przyszłości śledzić wyzwania CSI a nawet brać w nich udział :-) Trzymajcie kciuki aby tylko czasu starczyło. :)
A oto "plansza" wyzwania:



I moja skromna praca z jesienną (2012) Różą tarzającą się w liściach :) Jesienne zdjęcia jeszcze będę scrapować, więc to nie koniec ciepłych, jesiennych inspiracji :)

~~ Favorite Season ~~







Pink Paislee - Artisan papers
Pink Paislee - Prairie Hill papers
Pink Paislee - Portfolio photogram 

*********************************************

Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny i zapraszam na jutrzejszy post, jeden z pierwszych w klimatach walentynkowych ;)

8 komentarze :

Agnieszka Krupińska pisze...

Super, że już wróciłaś :) Praca jak zwykle piękna - a Róża jaka radosna:)

pattyo pisze...

This is so pretty! Love the flower cluster.

Cindy Gay pisze...

Love all the punch work.

Shalim/Nelly pisze...

Hello,

What a nice page !

I love it !

Bravo !!!!

A scrapkiss from a village in France,

Nelly

angel pisze...

Piękna inspiracja! wspaniała:)

Bea pisze...

Po pierwsze piękny baner (jak wisi długo, to przepraszam, dopiero teraz zauważyłam). LO super! Fotki róży także! Filiżanka - czarująca!

Yovi pisze...

Piekny LO! Cudne kolory i piekne kwiaty!

John Rose pisze...

Very fantastic banner and layout.
Custom Lapel Pins Recognition

LinkWithin

.