piątek, 14 grudnia 2012

Świąteczny Blog Hop Scrapujących Polek!


Witajcie w Świątecznym Blog Hopie Scrapujących Polek! 

Jeśli trafiliście tutaj z PORTALU SCRAPUJĄCE POLKI , oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!
Zbliżający się weekend na naszym Portalu będzie obfitował w wiele świątecznych atrakcji, ponieważ przygotowałyśmy dla Was Świąteczne Portal Party!
Zanim jednak zaczniemy świętować na Portalu - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie, w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam mnóstwo świątecznych tagów oraz zaproponować dodatkową zabawę. Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam, a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 
A oto mój tag stworzony specjalnie na tę okazję: 


Mojego taga stworzyłam z wykorzystaniem papierów z kolekcji City Sidewalks, przepięknych kwiatów Manor House Creations oraz dziurkaczy brzegowych DP Craft. Bazą jest tektura introligatorska, pomalowana na biało za pomocą gesso. Nie mogłam oprzeć się też maszynowemu ściegowi oraz... stałemu punktowi moich prac - kropeczkom z farbki 3d. :)

Poza tagiem mam Wam do przekazania pewne sekretne słowo. Kiedy przejdziecie cały Blog Hop, odwiedzicie wszystkie osoby z naszego Zespołu, które biorą w nim udział, oraz zbierzecie wszystkie słowa - powinny one ułożyć się w tekst - bardzo bliski zarówno nam jak i Użytkownikom naszego Portalu! 
Moje sekretne słowo to:

~~ MIEJSCE ~~


A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog mojej drogiej koleżanki z Zespołu Scrapujących Polek, współadministrującej Portal :

 ~~ MAGDY POLAKOW ~~

Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie, o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza oraz o zebraniu wszystkich sekretnych słów a następnie złożeniu ich w tekst. Gotowy tekst prosimy przesłać na adres administracji Portalu: scrapujace.polki@gmail.com - na jednego losowo wybranego szczęściarza - czeka nagroda - niespodzianka!!! Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:

start ~ PORTAL ~ start
VIOL 
HUMA 
ANAI 
koniec ~ PORTAL ~ koniec

Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrej zabawy! 

61 komentarze :

Anek73 pisze...

Tu byłam! :P

http://anek73.blox.pl

aa_dorota pisze...

Bardzo ciekawy ten kwiat na środku taga
Lecę dalej

Ewa Jurewicz pisze...

Wpadłam, obejrzałam: śliczna praca, jestem pod wrażeniem. A teraz pędzę dalej. Pozdrawiam.

Alina pisze...

wonderful tag! love all the tiny details!

Ewelina pisze...

Sliczny tag. Zycze Wesolych Swiat!

mina_juveler pisze...

śliczny tag:) teraz czas na kolejnego bloga:)

Scrapirinha pisze...

Cudny tag... ;) Lecę dalej... ;)

trzeci-ogrod.blogspot.com

alicja1204 pisze...

Wspaniała praca , jestem pod wrażeniem :))

samara84 pisze...

piękny tag, a ten kwiatek istne mroźne cudo :)

Dwie lewe rączki pisze...

Cudny tag, bardzo fajnie wyglądają te białe kropeczki.

CarmenAlice pisze...

fantastyczny, zimowy tag, świetna kolorystyka

Justyna pisze...

Tag jest niesamowity.......lecę dalej podziwiać :)

Justyna pisze...

Tag jest niesamowity.......lecę dalej podziwiać :)

joasiah pisze...

przepiękny tag :) chętnie bym podkradła :D
Pozdrawiam serdecznie :)

Justyna Jesse L. pisze...

Cześć! Przybyłam ze Skrapujących Polek, chociaż zabawę znalazłam na blogu Agnieszki Be i najpierw pokonałam trasę wstecz :)
Idę w druga stronę :)

piedra preciosa pisze...

Niesamowity, cudowny!Wszystkiego dobrego Karola!

elpimpi pisze...

CUDNY!!! :-)

Karmeleiro pisze...

Kochana, wspaniały tag, prawdziwie zimowo-świąteczny!

zetk@ pisze...

Odnotowałam. Tag uroczy ! Lecę dalej!!!
Zapraszam na Candy -zapisy jeszcze trwają !

IWA pisze...

Jest cudny!

basienka0073 pisze...

Piękny!!!

siostry dwie pisze...

Cudowny tag!
Pięknych, białych i rodzinnych Świąt!

ROMA pisze...

Startuję z Wami: epokapapierowa.blogspot.com

pawanna pisze...

piękny tag stworzyłaś! jestem pod wrażeniem Twoich prac, obejrzałam sobie bloga, ech....cudności!
Idę dalej
AnnaCh

Brunetka pisze...

Byłam tu :)

Paolla pisze...

Piękny tag, perfekcja w każdym calu :)

Kasia Kozakiewicz pisze...

Jestem!

paseczkowa pisze...

Piękny ten tag! Taki świateczny :)

Iwona Nowakowska pisze...

Piękny tag, ładne, stonowane kolory, a teraz czas zmykać dalej:-)

Mola-scrap pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Blue-Nika pisze...

Cudo!

Alexandra Folezynska pisze...

Byłam, zobaczyłam, jadę dalej;) Tag jest śliczny, cudne kolorki i bardzo mnię się podoba ;)

Joanna G pisze...

Wspaniały tag! Tyle detali, warstw, aż chciałoby się zostać dłużej... ale jak Blog Hop, to pędzę dalej... :)

Matilde pisze...

Piękny tag! Podziwiam Twoją umiejętność warstwowania :)

trollpa pisze...

Cudo!

:) pisze...

Świetna zabawa, ładny tag.

Galeryjka Airof pisze...

Jak zawsze perfekcyjnie, śliczne.

sllonecznik pisze...

hop na następny blog :)

Ewa M pisze...

coś mi się wydaje , że jestem ostatnia

majdela pisze...

piękny!

http://scrapujace-polki.ning.com/profile/ElzbietaMajda

majdela pisze...

piękny!!!!

majdela pisze...

piękny!!!

pattyo pisze...

Such a beautiful tag!

Kim Price pisze...

Absolutely stunning!

Smile_Art pisze...

No to zaczynam! :)
Piękna praca.. i lecę dalej :)

magdalena pisze...

Piękny tag, taki... Karolowy :) Pozdrawiam, Maga - Papierowy Pokój

shraddha pisze...

cudna praca!!

frezja pisze...

zostawiam slad po sobie :D pozdr :)

wiosanka pisze...

Przepiękny tag Karolu!!

Aka pisze...

Piękny tag! Nigdy nie łączyłam jeszcze tych kolorów, ale tak mnie zainspirowałaś, ze zaraz coś będę kombinować :) Biegnę do Magdy!

Ela 17 pisze...

Tag przepiękny

Agastar pisze...

Śliczny tag! Pozdrawiam

Tanitta pisze...

Piękny pastelowy tag :) Hop, skaczę dalej...

Sabka pisze...

1. ...Zimowego...

Agnieszka Krupińska pisze...

obejrzałam, jak zwykle praca super :)

Agnieszka Krupińska pisze...

obejrzałam, jak zwykle praca super :)

angel pisze...

Wspaniały tag:)

Małgorzata Chrobak pisze...

Witam, piękny tag:) Zostawiam ślad po sobie i biegnę dalej:)

zuziucha pisze...

Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie z okazji Świąt
pozdrawiam
Zuzia

bibliotekaG6 pisze...

Wesołych Świąt!

Tusia pisze...

Prześliczny tag!!! Wszystkiego najlepszego Karolciu dla Ciebie, Marcina i Róży - na nowy rok :) :**

LinkWithin

.