czwartek, 22 listopada 2012

Projekt Szczęśliwa 13

Witajcie Kochani! Dzisiaj wpadam na momencik aby pokazać Wam pracę, którą stworzyłam po to, aby godnie (haha) reprezentowała mój styl - karolowy :) oraz techniki jakie najbardziej lubię stosować podczas pracy. A wszystko to przez Ulę Phelep, która zaprosiła mnie do uczestniczenia w świetnym projekcie na jej blogu - Sen Mai - Projekt "Szczęśliwa 13". Projekt jednoczy 13 scraperek z różnych zakątków kraju a nawet świata, każda z nas miała za zadanie stworzyć pracę prezentującą nasze ulubione techniki oraz napisać artykuł na ten temat. Bardzo fajne zadanie i z przyjemnością napisałam parę słów na temat moich dwóch ulubionych technik - warstwowania i pracy z wieloma detalami. Wszystkich zainteresowanych zgłębieniem tematu w teorii - serdecznie zapraszam na blog Sen Mai, gdzie można przeczytać mój skromny artykuł, a pracę będzie można obejrzeć zarówno tam, jak i tu :) Gorąco zapraszam także do przeczytania wszystkich postów naszej "Szczęśliwej 13" - dziewczyny w niesamowicie przystępny i niezwykle ciekawy sposób piszą o swoich ulubionych, najczęściej stosowanych technikach a do tego prezentują obłędnie fantastyczne prace! Ulciu - dziękuję Ci za zaproszenie i możliwość zaprezentowania tego, co mnie kręci :) A teraz dość gadania, zapraszam do popodglądania mojego twora:

Jak widać na załączonym obrazku - moja praca - warstwowa i pełna różności, puchata i "wymiarowa", a do tego w moich ulubionych kolorach i na dodatek ze mną w roli głównej. Strasznie podoba mi się określenie "Księżniczka Fochna" {mamy małych dziewczynek i posiadaczki obrażalskich koleżanek wiedzą o co chodzi... :))} i pomyślałam, że zrobię scrapa, w którym wyznam, że to nie ja ;) Materiałoznawczo - nie będę dziś się rozpisywać, bo i tak widać wszystko jak na dłoni. :)





Dziękuję pięknie za wszystkie odwiedziny i komentarze, pozdrawiam ciepło  i do następnego posta! :*

8 komentarze :

CarmenAlice pisze...

cudowny! wspaniały!! zachwycający!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Przepiękna praca!
Karola, ja Cię uważam za królową scrapowania, więc ....
pozdrawiam
MZ

Ewik pisze...

Cudownie lekka i ciepła, chciałoby się na nią patrzeć i patrzeć wynajdując coraz nowe szczegóły:)

Chimera pisze...

Przepiękny, cała Ty! :)

kasia23112511 pisze...

Brakuje słów ;-) czuję się totalnie oczarowana ;-) już wiem! jak nie królowa to Czarodziejka :-)

pattyo pisze...

Beautiful and fabulous! Love all the layering and details.

PEA pisze...

STUNNING! Love the photo as well!
TFS

Ansel Rhett pisze...

All the pics are looking gorgeous thanks for sharing and just keep up the good work.
Arik Air Tickets

LinkWithin

.