wtorek, 13 listopada 2012

Life is wonderful?

...no jest... :)) Jest! Nawet jak kichasz, prychasz, masz wszystkiego dość, stajesz na rzęsach, czasem na głowie, nie dosypiasz, zamartwiasz się, pracujesz ciężko, śpisz za mało, jesz niezdrowe, rodzina włazi Ci na głowę a czasem nawet skacze na plecy, no i weny... weny brak... to i tak jest super ;) Bo jest, prawda? 
Na dziś mam jedną z ostatnich prac stworzonych ku umiłowaniu życia - takiego jakim jest, na przekór wszystkiemu temu, na co wpływu nie mamy. :) 
Nowy layout ubrałam w przepiękne kwiaty Manor House Creations, mix różnych papierów, których szczegółowego pochodzenia nie pomnę (ale to na pewno MME oraz Anna Griffin) a na dodatek cudne, brzegowe dziurkacze DP Craft. Moje zdjecie by Paulina Wośko (sesja była owocna, scrapów będzie więcej :)). Zapraszam:


Jak widać - oprócz kwiatów i papieru pojawiła się tutaj gruboziarnista pasta strukturalna, biała ecolina, biały distress stain (tak, przyznam się wreszcie - 90% moich mediów jest białych - nuuuda, hę?) oraz... jako tło pod zdjęcie - tekturka z opakowania kwiatków MHC, bardzo fajnie pasowała mi do koncepcji - gorąco zachęcam do wykorzystywania opakowań, często są tak piękne jak zawartość i zdecydowanie warte wykorzystania. :) I nie, wcale mi się nie skończyły Pearl Makery - ale... jak to się stało, że nie ma tu kropeczek 3d - nie mam pojęcia!




Kwiaty Manor House Creations, jakie wykorzystałam w tym projekcie to:

  • Wild Rose - green
  • Celeste - pink
  • Capri - aqua
  • Lotus - Divine Beauty

Serdecznie zapraszam do odwiedzania bloga MHC - mnóstwo wspaniałych inspiracji do pooglądania! 

Pozdrawiam bardzo ciepło i dziękuję pięknie za wszystkie odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam! 

4 komentarze :

pattyo pisze...

Gorgeous layout, Karola! Love those doilies and that big fluffy flower!

CarmenAlice pisze...

scrap wspaniale skomponowany, wygląda znakomicie

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Przepiękny scrap!

Chimera pisze...

Piękny scrap, tak świetnie skomponowany. Podoba mi się, bardzo :D

LinkWithin

.