piątek, 23 listopada 2012

Got Sketch - Pink Paislee

Witajcie, dzisiaj również na szybciutko - chciałabym pokazać Wam kolejną pracę jaką stworzyłam dla Pink Paislee. W tym miesiącu miałam wielką przyjemność pracować z mapką zaprojektowaną przez Valerie Salmon. Starałam się utrzymać w swoim layoucie wszystkie najważniejsze elementy z mapki, tym bardziej, że całość ogromnie mi się spodobała i tym razem interpretacja była dość wierna :) 
Oto rzeczona mapka:


Do stworzenia layoutu wykorzystałam głównie najnowszą kolekcję Portfolio - absolutnie uwielbiam jej kolory i wzornictwo! Ponieważ mój post na blogu Pink Paislee publikowany był wczoraj - w Święto Dziękczynienia - pomyślałam, że to dobra okazja aby stworzyć pracę na temat tego jak wdzięczna jestem za to, że mam tak wspaniałą i kochającą rodzinę :) Na zdjęciach - moi ukochani, a dodatkowo - trochę gorącej czerwieni tu i tam, w postaci die-cuts znalezionych w kolekcji City Sidewalks oraz w postaci tekturowych serduszek z kolekcji Artisan - pokolorowanych mixem mgiełek Color Shine od Heidi Swapp - Primrose i Mustard. Tytuł ułożyłam z brokatowych naklejek z Portfolio, ale ponieważ chciałam pociągnąć ten brokatowy błysk nieco dalej - pojawiły się tu też drobne kropki zrobione brokatem Stickles - Silver. Piękny kształt "nawiasowy" w tle wycięłam za pomocą maszyny Cricut Expression - kartridż: Martha Stewart - Elegant Cake Art






Produkty Pink Paislee jakich użyłam:



Pozdrawiam ciepło i życzę Wam spokojnego, kreatywnego weekendu! :*

9 komentarze :

kasia23112511 pisze...

Uwielbiam Twoje prace, te detaliki ;-)

Oliwiaen pisze...

Mapka świetna, a LO zachwycające - te wszystkie warstwy i detale, można się delektować godzinami :-)

kostromka pisze...

очень интересная,многодетальная страничка!прекрасная!!!!!!!

pattyo pisze...

Beautiful layout! Love the layering of diecuts.

Татьяна Гомельская pisze...

Очень оригинальное оформление странички! Нежное, романтическое, очень красиво подобраны цвета и материалы.
Добро пожаловать в мой блог.

Matilde pisze...

Bardzo fajna mapka, ale Twoje wykonanie to mistrzostwo świata! :))

Bellaidea pisze...

Piekna kolekcja i piekna praca Kochana!

Randy Small pisze...

Thank you very much for shairng a great post,it,s extermelly good.
Red Carpet Rental

Manohar singh pisze...

We cannot implement immediate impact "I must say you definitely have the talent. Your skill in writing great articles on great topics is awesome! You should continue to write. Definitely bookmarking your page. Sherwani

LinkWithin

.