piątek, 5 października 2012

Kartka niecodzienna z Pink Paislee!

Witajcie Kochani! Dacie wiarę, że to już jutro Światowy Dzień Kartkowania (World Card Making Day)? Szybciutko ten rok minął! W ubiegłym na tę okazję przygotowałam taką kartkę i wyzwanie, a w tym - coś innego, choć całkiem "po mojemu". W tym tygodniu na blogu Pink Paislee inspirujemy kartkowo, każdego dnia jedna z projektantek prezentuje swoje inspiracje i zaprasza do podjęcia wyzwania. Wystarczy zrobić kartkę (w 75% musi zawierać materiały Pink Paislee) z wytycznymi z posta, a link do niej wrzucić w komentarz pod odpowiednim postem na blogu PP, a jest szansa, że wygra się nową, cudną, świąteczną kolekcję od Pink Paislee - City Sidewalks! :) Moje dzisiejsze wyzwanie to zaproszenie do stworzenia kartki w kształcie domu (zwykłego domu, domku dla ptaków, królewskiego zamku czy też psiej budy...cokolwiek co będzie "budynkiem/budowlą") , a do tego należy stworzyć też trochę warstw i skomponować trochę detali :) Zapraszam:

Przygotowałam kartkę w nietypowym kształcie - naprawdę uwielbiam robić takie kartki, wydają mi się nietuzinkowe i jeśli się człowiek mocno postara to bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Moja dzisiejsza kartka to zamek małej księżniczki - z chowanym tagiem na życzenia czy ciepłe słówka. Oczywiście taką kartkę w kształcie zamku można stworzyć również dla dużej księżniczki, np na 18 urodziny lub dla wyjątkowej pary na ślub :) Moja jest słodka, pełna warstw i detali, a do jej stworzenia wykorzystałam głównie kolekcję Pink Paislee - Artisan kolorując poszczególne elementy zamku mgiełkami Heidi Swapp - Color Shine








Produkty Pink Paislee, z których korzystałam, to: 


Serdecznie zapraszam do zabawy, pozdrawiam ciepło i życzę Wam mega kreatywnego weekendu!

6 komentarze :

pattyo pisze...

How adorable! The details are beautiful!

Karmeleiro pisze...

Wyjątkowa kartka, jak Ty!

Ayeeda pisze...

O rany fantastyczna!!!! Małe królestwo na tak małej powierzchni:) Cudo!

Bellaidea pisze...

Już sobie wyobrażam zadowolaną minkę Księżniczki:)

April pisze...

really beautiful!

JaMajka pisze...

Boże, jaki masz piękny nagłówek bloga!!!!!!!!!!!! :D

LinkWithin

.