piątek, 7 września 2012

The Color Room # 127!

Cześć Kochani! Jako, że mamy dziś piątek, a mnie udało się (jak rzadko) zrobić pracę z kolejną paletą The Color Room pod rząd - chciałabym się dziś z Wami nimi podzielić - i piękną, niesamowicie inspirującą paletą i moją skromną pracą :) Oto paletka i mapka:


A oto moja interpretacja (trochę mi się ta zieleń sturkusowiła i nie korzystałam z mapki, ale co tam! ;) Urocza Róża, a w tle kaczuszki ;) : 





Materiały... Wykorzystałam tutaj znów wielki mix różności, chyba dlatego tak lubię te wyzwania :)) Papier bazowy oraz napis po prawej od Heidi Swapp (papier idealny do kolorowania!), reszta papierów i chipboardy od MME, naklejki: Pink Paislee oraz Crate Paper, kwiaty Prima i Webster's Pages (róża z materiału), wykrojniki: Magnolia (liście), Cheery Lynn (border i motyl), folder do embossingu: Provo Craft, papier typu "kraft" od Papermanii, kropki 3d z Pearl Makera, gesso, guziczki, dratwa... i oczywiście duuużo serca :)) 

Gorąco zachęcam Was do podjęcia tego wyzwania, ja miałam mnóstwo frajdy scrapując w tych kolorach!
Pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję za odwiedziny!! Miłego weekendu! 

7 komentarze :

Gosia S. pisze...

Fantastycznie!!!

Marianne/skorpionen pisze...

This is so gorgeous!! Fantastic colors and such a beautiful photo! Love every single details , just stunning!

pattyo pisze...

So beautiful! You have a magic touch!

Keren Tamir pisze...

this is gorgeous as will all the layouts you do!!

Chimera pisze...

Przepiękny!! Jestem nim zachwycona :D

April pisze...

Such a lovely page and a sweet little girl! Great job!

JaMajka pisze...

Podoba mi się lekki "szron" na dodatkach. Piękna praca, a córcia już taka duża...

LinkWithin

.