niedziela, 9 września 2012

Projekty z Carta Bella - cz. 2

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że weekend upływa Wam spokojnie ale też choć troszkę kreatywnie :)
Dziś przynoszę ze sobą kolejną pracę stworzoną z papierami marki Carta Bella, a konkretnie z kolekcją "Beautiful Moments", którą możecie znaleźć na półkach ScrapButiku :)

Poniżej mój kolejny layout. Wykorzystałam tutaj papier Chickadee jako tło, a następnie potraktowawszy bazę maską i tuszem distress (frayed burlap - świetnie pasuje do kolorów tej kolekcji!) zaczęłam nawarstwiać elementy wycięte z papieru, zdjęcie i dodatki. Bardzo lubię to zdjęcie Róży, jest na nim taka słodko - zamyślona, do tego ma na sobie ubranie, które idealnie pasowało mi do czerwieni "Beautiful Moments" - postanowiłam więc biorąc pod uwagę zarówno charakter zdjęcia jak i styl kolekcji - stworzyć coś kobiecego i romantycznego. Pokusiłam się o wycięcie bukietu róż i lilii z papieru Remember aby stworzyć z nich własną kompozycję na scrapie. Z tego samego papieru wycięłam też fragment przeznaczony do journalingu - ja postanowiłam zrobić z niego ozdobną warstwę pod tytuł. Kilka pasujących kolorystycznie kwiatków, border wycięty dziurkaczem brzegowym oraz nieśmiertelne kropeczki z farby 3d wykończyły całość. 






Poza kolekcją (papiery i naklejki) Carta Bella - "Beautiful Moments" wykorzystałam tutaj też: maskę i kwiaty Prima, nowy, głęboki dziurkacz brzegowy dp craft, dwa papierowe elementy od K&Co (kolekcji nie pomnę...), tusz distress - frayed burlap, biały Pearl Maker i tekturkę (pochodzenia też nie pomnę...).

Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja dzisiejsza inspiracja i zdołałam Was zachęcić do zabawy z tą przepiękną kolekcją! 

Życzę Wam wspaniałego początku nowego tygodnia i dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarze!! 


22 komentarze :

Ela 17 pisze...

Napatrzeć się nie moge takie piękne

Эльби pisze...

Очень красивая страничка!

Chimera pisze...

Wspaniały scrap, jestem nim oczarowana!!

Visell pisze...

Upływa kreatywnie, a owszem:)
A scrap- jak zwykle cudowny!

Barbara pisze...

poprostu wspaniały scrap!!!!

Iwona pisze...

Prześliczny scrap:)

Gosia S. pisze...

Zachwycający!!! Dziękuję!

pattyo pisze...

Gorgeous layout! Love the colors and that deep edge punch.

Cindy Gay pisze...

Beautiful page! Lovely photo and elements.

AgnieszkaBe pisze...

Ty wiesz, że ja uwielbiam twoje prace...każdą jedną!!!! :)

Nancy Wethington pisze...

Beautiful layout!

GosiaMachynia pisze...

Piękny scrap ... tyle pięknych dodatków tworzy bajeczną całość super !!!

Handmade By Doris pisze...

Piękna i energetyzująca praca:))

Zapraszam do mnie.
http://handmadebydoris.blogspot.com/

leesa jhon pisze...

Military Challenge Coins
Simply nice post thanks for sharing and just keep up the good work and share more like it.

Matilde pisze...

Przepiękny! Cudowne kolory i te wszystkie detale :)

lady e pisze...

Cudowne kolory, soczyste, wsapaniała kompozycja, scrap po prostu śliczny!
Pozdrawiam Lady E

nwilliams6 pisze...

Wow!!!!!

Nerrida pisze...

This is just beautiful!!!!

Nerrida pisze...

This is just beautiful!!!!

Sylwia-eR pisze...

Przepiękna praca : )

George D Gross pisze...

Awesome work done by you thank you for the sharing.

Kerala Tour

Anita J Mullinax pisze...

It's really superb sharing..I have no words through I could appreciate your effort.

Villas for Rent in France

LinkWithin

.