poniedziałek, 3 września 2012

Manor House Creations Design Team!

Cześć Kochani! Dziś przynoszę ze sobą pracę, ale również bardzo miłą nowinę, która właściwie od jakiegoś czasu wcale nie jest tajemnicą. Niniejszym bardzo przyjemnie mi ogłosić, że znalazłam się w gronie super utalentowanych i przeuroczych scraperek z całego świata w Manor House Creations Design Team na rok 2012/2013 :)) Ogromnie się cieszę i mam nadzieję, że uda mi się skutecznie inspirować moimi pracami stworzonymi z wykorzystaniem przepięknych kwiatków MHC :)


A oto jedna z moich pierwszych prac stworzona z kwiatami MHC oraz z kolekcją The ScrapCake - "Sweet Childhood":







Produkty, które wykorzystałam to:

  • MHC flowers: Sublime - Cream flowers, Imagine – Oatmeal flowers,  The Tropics – Dusk flowers
  • TSC papers: Sweet Childhood collection papers and Die cut set.


Pozdrawiam słonecznie i życzę Wam wspaniałego tygodnia! 


13 komentarze :

Ela 17 pisze...

moje gratulacje

Chimera pisze...

Gratuluję!!
Scrap jest wspaniały, delikatny, romantyczny. Przy Twoich pracach zawsze zatrzymuję się na dłużej.

Peninia pisze...

Wspaniale:) Gratuluję:)

Pozdrawiam-Peninia
http://peniniaart.blogspot.com/

Po prostu Asia pisze...

Czemu mnie to nie dziwi? Gratuluję bardzo, bardzo :*
A scrap... Godzinami mogłaby pisać jak bardzo mi się podoba! :D
Buziole :*

CarmenAlice pisze...

Wspaniały scrap i wieści, gratulacje!

Magda pisze...

Most beautifuly!!!!
Lovely and tender!
Magda

pattyo pisze...

Congratulations, Karola! I know you'll make beautiful projects with Manor House's beautiful projects! Your layout, as always, is beautiful!

Bellaidea pisze...

Gratuluje Kochana! Jesteś odpowiednią osobą w tym DT:)

Лилит pisze...

Примите и мои поздравления! Я восхищена вашими работами, они великолепны!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Zachwycająca!

Heather McMahon pisze...

Wow - this is amazing! I love what you've done with the Manor House flowers and papers. Beautiful!

kasia23112511 pisze...

Gratuluję :) scrap cudny!

Jaszmurka pisze...

Mnie zawsze będzie powalać ilość elementów w każdym Twoim scrapie, albumie :)
No "osom" :D

Ściskaaam :*

LinkWithin

.