piątek, 28 września 2012

Jak zrobić scrapa z Glitz Design!?

Witajcie Kochani! Na pytanie zawarte w tytule posta mam zamiar dziś odpowiedzieć prezentując swoją  kolejną pracę stworzoną dla Glitz Design! Od niedawna na naszym blogu znajdziecie sobotnie kursy  od Design Teamu. W ostatnią sobotę miałam przyjemność pokazać jak powstaje jeden z moich layoutów - nic skomplikowanego, za to bardzo warstwowego, "odstającego" oraz ze sporą ilością wycinanek. Pracowałam z przecudną nową kolekcją Cashmere Dame - po prostu ją uwielbiam! A na dodatek w swoim scrapie wykorzystałam zdjęcie cudnej Hani skradzione niegdyś z facebooka od Beatki - Zielonookiej, długo czekało na odpowiednią oprawę i wreszcie jest. Dzięki Beatko! :)

Cały nieskomplikowany kurs na "layout krok po kroku" możecie zobaczyć na blogu Glitz, a tutaj pokażę Wam jedynie efekt końcowy, zapraszam:





Produkty Glitz Design, które wykorzystałam:

  • Glitz Design Cashmere Dame Papers: Gingham, Honeycomb, Chevron, Floral, Banner
  • Glitz Design Beautiful Dreamer Title Stickers
  • Glitz Design Dance In Sunshine Trim Pack
Inne: kwiaty: Manor House Creations - Winters song - Log Cabin, dziurkacz DP Craft, folder: Cuttlebug, tusz distress Pumice Stone, Pearl Maker


Trzymajcie się ciepło i absolutnie nie dajcie się choróbskom! Ja przez ostatnie dwa tygodnie byłam poza światami a nawet w szpitalu, więc wiem co mówię! Dzięki za odwiedziny - miłego weekendu!


13 komentarze :

AgnieszkaBe pisze...

Karola scrap jest cudowny....a Tobie życzę dużo zdrówka!!!! :*

Zielonooka pisze...

cudny!!!:*
mam nadzieję, że już doszłaś do siebie a jeśli nie, to zdrówka życzę:*

Ewik pisze...

WOW! współczuję i życzę Ci zdrówka! Praca śliczności:)

Asia pisze...

Scrap piękny, wesoły i do tego super kurs :) Oby więcej takich kursów :)
Życzę dużo zdrówka, grzej w kominku, otulaj się ciepłem i nabieraj sił :) Gorąco pozdrawiam

CarmenAlice pisze...

cudowny! wspaniały! zachwycający!

Lea L. pisze...

This is beautiful, Karola!! Wonderful job!

pattyo pisze...

Fabulous details! Love that big blue flower.

April pisze...

So gorgeous! Amazing work!

Po prostu Asia pisze...

Zdrooowia, duuużo!! :*
A scrap przepiękny! :)

Dunia pisze...

Pędzę obejrzeć, bo Twoje prace to dla mnie istna magia...

Iwona Rutkowska pisze...

Karolciu, prześliczny! co się dzieje z Twoim zdrowiem ? Trzymaj się cieplutko i nie choruj proszę
:)!

lady e pisze...

A ja tu już byłam ale zapomniałam że chciałam powiedzieć, że scrap cudowny :) i dzięki za kursik bo z wielką chęcią zobaczyłam jak to się tworzy! Super! Pozdrowienia

kasia23112511 pisze...

Twoje prace to istna magia i niedościgniony wzór :)

LinkWithin

.