piątek, 31 sierpnia 2012

The Color Room # 126!

Cześć Kochani, tak jak obiecałam wczoraj - dziś chciałabym pokazać Wam moją pracę do najnowszej palety The Color Room. Zawzięłam się i postanowiłam popracować z kolorami, których nie używam na codzień, te konkretne odcienie nie goszczą na moich pracach, a jeśli - to bardzo rzadko. Fajnie jednak było przemóc się, wyjść ze swej "bezpiecznej strefy" i zrobić layout... mega kolorowy a na dodatek dość bogaty :) Miałam ostatnio taką refleksję, że skoro ogromnie podobają mi się prace z mniejszą ilością dodatków - strasznie chciałabym spróbować i ja... ograniczyć się trochę, ale... jest to trudniejsze niż myślałam i wydaje mi się, że jeszcze dużo wody upłynie w Warcie zanim swobodnie będę odrzucać, aniżeli dokładać :)) Tymczasem zapraszam na scrap z wiosenną (2012) Różą, siedzącą na kawałku gorzowskiego bulwaru nadwarciańskiego, a które to zdjęcie szczęśliwie pięknie pasowało mi do palety - tej oto poniższej:





Materiały... znów wielki mix "wszystkiego", niesamowicie to lubię - mając do dyspozycji paletę kolorów - krążyć po pracowni, buszować w przydasiach i wyszukiwać wszystko to, co przypomina kolory z palety :) Znalazły się tu zatem papiery i papierowe dodatki od Heidi Swapp, MME, Pink Paislee, Bazill, K&Co, kwiaty Prima jak również Manor House Creations, stały punkt programu - farbka 3d oraz najnowszy dziurkacz brzegowy DP Craft. :)

Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i komentarze, ogromnie je doceniam i jest mi niesamowicie miło, że do mnie zaglądacie! Zapraszam na jutrzejszy post, niespodziankowy :) Miłego piątku, kochani! 

17 komentarze :

Drycha pisze...

szalejesz!!! :D
bardzo fajnie Ci (i Róży) w takiej palecie! :)

HomeScrapHome pisze...

Ależ żywo i soczyście! Aż się oczy radują.

ps. gdzie ty taki piękny, turkusowy bruk znalazłaś?? - a może w photoshopie :)

Karola Witczak pisze...

Dzięki dziewczęta! :*
Kasiu - w Gorzowie mamy taki piękny kawałek bruku niebieskiego:

http://cdn16.pb.smcloud.net/t/files/thumbnails/bd/68/21/b18e49cb6c/bulwar-nadwarcianski_620x418_rozmiar-niestandardowy.jpg

photoshop go tylko podciągnął pod turkus :))

Monia pisze...

Nie ograniczaj się, bo Twoje prace są niepowtarzalne i przepiękne takie właśnie, jakie są, szalenie bogate w piękne detale. Fantastyczna praca! Kolory skomponowałaś idealnie!

Laila pisze...

fantastyczne zdjecie i te kolory... ja się takich połączeń baaardzo boję, ale moze jednak warto się przemóc?- efekt fantastyczny!

Bea pisze...

Ależ świetnie, kolorowo, dynamicznie!!! Pięknie!

Beata oln pisze...

Tobie z każdą paletą kolorów jest "po drodze", bo zawsze stworzysz coś niesamowicie pięknego i urzekającego, a Róży w każdym zestawie kolorów jest "do twarzy", jest śliczną i uroczą modelką więc razem z Twoim niezaprzeczalnym talentem i warsztatem pracy tworzycie duet doskonały! Nie sposób się nie zachwycać każdą kolejną pracą...

Enthia pisze...

Świetny! Bardzo dobrze Ci w takich kolorach. :)

Ayeeda pisze...

Mam ten sam problem z ilością dodatków:) Ale wiesz co, Twoje prace są właśnie wyjątkowe dlatego, że są niezwykle bogate, a wszystko pięknie pasuje i układa się w fanstatyczną całość.

PS>Dzięki za miłe słowo na blogu:*

Po prostu Asia pisze...

Twoje prace są właśnie rozpoznawalne dzięki dużej ilości dodatków. Uwierz mi, że chciałabym tak pięknie wszystko ze sobą komponować :)
Patrząc na Twoje prace mam wrażenie, że nie ma nie Twoich barw. Każdy Twój scrap mnie zachwyca! Buziole :*

Młoda Kobieta pisze...

O rany, ale poszalałaś!! :D To niesamowite, że potrafisz się odnaleźć i w pastelach, i w mocnych kolorach i że niezależnie od palety Twoje prace mają swój niepowtarzalny charakter, od razu widać, że to scrap wykonany przez Ciebie :) Cudnie!!

CarmenAlice pisze...

Dodatki cieszą oko, scrap jak zawsze niezwykle piękny i dopracowany w każdym calu. Park róż też macie fajny...

kasia23112511 pisze...

Ależ świetnie to zdjęcie wkomponowałaś w niesamowitą całość :)

pattyo pisze...

This is so pretty! No one does fussy cutting like you!

Lizzyc pisze...

HI.. this is really lovely, I love those colors, it is the first day of spring here in oz, and this layout is a wonderful welcome to the colors of spring.. love the punched edges, gorgeous photo and amazing details.. beautiful layout!

Bellaidea pisze...

Śliczne zdjecie, niesamowite kolory i wspaniały efekt końcowy!

JaMajka pisze...

Niezwykłe kolory, ale pięknie je skomponowałaś, i jak pasują do zdjęcia!!! Ekstra :) Ja z taką paletą bym była jeszcze w lesie...;)

LinkWithin

.