środa, 15 sierpnia 2012

Szkolne inspiracje z Pink Paislee

Cześć Kochani! Witajcie po długiej przerwie. Mam nadzieję, że u Was wszystko ok i koniec wakacji upływa Wam na urlopach, zasłużonym wypoczynku lub choćby nieco większym luzie w pracy :) 
Dziś mam dla Was inspiracje związane z powrotem do szkoły, aż strach pomyśleć jak szybko zleciały wakacje i już za chwilę dzieciaki małe i duże powędrują w gmachy głodne mniej lub bardziej - wiedzy :) Nasza Róża rozpocznie 2 klasę szkoły podstawowej i z tego co wiem - już się nie może doczekać spotkania z klasą :) 
W tym tygodniu na blogu Pink Paislee inspirujemy projektami związanymi ze szkołą, dziś natomiast prezentuję swój post z 2 niewielkimi projektami: zawieszką na drzwi klasy II "C" oraz małym notesem - "szkolnym pamiętnikiem", w którym Róża ma zamiar zapisywać i rysować przeróżne "dziewczyńskie" rzeczy związane ze szkołą. Do stworzenia obu projektów wykorzystałam kolekcję Declaration, której do tej pory nie miałam okazji użyć; kolekcja ta została zaprojektowana głównie do tworzenia projektów związanych z amerykańskim świętem 4 lipca, natomiast ja uznałam, że jej kolory i wzory świetnie nadają się również do tematyki szkolnej :) Zapraszam:









Produkty Pink Paislee jakich użyłam:


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :))

9 komentarze :

Fleur pisze...

WOW! They are gorgeous!

Karmeleiro pisze...

Świetnie wyglądają te papiery w Twoich rękach.

nowalinka pisze...

Świetne projekty na rozpoczęcie roku, bardzo energetyczne, piękne te kwiaty z podłużnymi listkami :)

pattyo pisze...

These are fantastic!

PatiS pisze...

Oj dawno do Ciebie nie zaglądałam, ale jak zwykle wszystko jest tak starannie dopasowane i pięknie wykonane, ze oczu nie można oderwac!!! Ściskam:*

mamajudo pisze...

Rewelacja!

Huma pisze...

Zachwycające prace! aż mi dech zaparło:)

AgnieszkaBe pisze...

Piękne!!! Pamiętam, że zawsze chciałam mieć taki specjalnie notesik na moje dziewczyńskie bazgroły :)

Svetlana Austin pisze...

this projects are stunning! it is so much fun and color! just perfect to brighten little girl's first school days!

LinkWithin

.