poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Coś innego - digi :)

Cześć Kochani, czy Wam upał też tak daje się we znaki? Mam nadzieję, że każdemu udało się znaleźć jakiś chłodny kącik do scrapowania? :))
Dziś przynoszę ze sobą coś innego niż zwykle - kolejny dowód na to, że powoli i tak jakby obok - wracam do digi scrapbookingu :) Wielka to frajda móc stworzyć coś i nie nabałaganić przy tym na stole :))
Mój dzisiejszy layout powstał na wyzwanie Viol na Scrapujących Polkach, które to wyzwanie polega na stworzeniu scrapa z czarnym tłem - gorąco zapraszam do zabawy! Czarne tło to nie jest to, co lubię najbardziej, choć kompletnie nie wiem dlaczego :) Ten poniższy scrap tak mi się spodobał, że chyba spróbuję zrobić też wersję papierową. :)) Moje ładne foto by Paulina :)


Credits: Pugly Pixel freebies: staples, roses, tape strips, crepe strips, doilies - Paper Buffet set; Graphics Fairy - Ephemera Set (hydreangea), Fuzzimo.com - polaroid frame; Kim Klassen - Paper Love texture, Nadine Pau - Lace Mix brushes; The Nifty Pixel Shoppe - Sweet Serenity Kit (wordart); Laurie Anderson, Heaven's Gate Designs - KitchenWindow Kit (Spring Branch); 


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze - strasznie mnie one cieszą! :*

7 komentarze :

Kelly_Deal pisze...

Gorgeous layout! I love the colors!

nimucha pisze...

Śliczny!!! Bardzo lubię digitalne scrapy ale, niestety, pojęcia nie mam jak się je tworzy. Twój jest cudeńko :)

Po prostu Asia pisze...

Digi równie świetny jak Twoje papierowe scrapy!

lady e pisze...

Piękny i czarne tło super tu pasuje, zdjęcie śliczne i wszystko się super komponuje!

pattyo pisze...

So pretty, Karola! The black background really makes all the other colors stand out.

Erin Blegen pisze...

The dark background is STUNNING against your beautiful photos and the pretty pinks and greens...amazing.

Congrats on making the MHC team...very excited to work with you there! :D,

xErin

claudiabrao pisze...

Oi Karola
I love your Layout,beautiful colors!
Clau t. Abrão

LinkWithin

.