wtorek, 28 sierpnia 2012

3rd Eye w stylu Marii Antoniny!


Cześć Kochani, przyszłam tu dziś trochę poodkurzać i podzielić się pracami, które w międzyczasie, kiedy mnie było mało - powstawały.
Dziś kolejny projekt ze stempelkami 3rd Eye :)) Zanim jednak pokażę, co udało mi się stworzyć - dziękuję Wam za miłe słowa tutaj i na blogu 3rd Eye pod moją debiutancką pracą, fajnie, że udało mi się dotrzeć do Was z trochę inną stroną mojej czarno - białej duszy ;) A oto tag, który powstał niedawno - Dryszka uważa, że jest on w kolorach ala Maria Antonina, więc niech tak będzie. :)) Jest  to na pewno coś zdecydowanie jasnego, w zamierzeniu delikatnego, jednym słowem - przewrotny, kobiecy i nieco słodki tag z równie słodką co strrrrraszną panienką :)



Główną bohaterką mojego taga jest Lila, która została nastemplowana dwa razy, pocięta na dwie części, sklejona warstwowo, embossowana turkusowym pudrem (włosy) oraz poddana eksperymentalnemu makijażowi. Mam nadzieję, że te przeobrażenia jej się spodobały :)) Ponieważ wbrew pozorom Lila to panna o wielkim sercu - takowe znalazło się tuż pod jej uroczą główką. 


Serce zostało nastemplowane na kolorowym brystolu, wycięte a maleńkie serduszka wewnątrz anatomicznego kształtu potraktowałam farbką 3d. Lila musiała mieć specjalne tło. Tag ze zwykłej tektury introligatorskiej pomalowałam gesso, poprzecierałam distressami, a następnie nastemplowałam na nim Oczyktóre pokryłam jasno turkusowym pudrem do embossingu - bardzo podoba mi się takie dyskretne tło z fakturą :) A Wam? 


I to już wszystko na dziś, wkrótce wrócę z kolejnymi nowościami :)

Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałej reszty tygodnia! 

8 komentarze :

♣ AGNES B ♣ pisze...

o tak piękne to jest, już podziwiałam tę pracę chyba na blogu 3rd Eye ?? :)

Peninia pisze...

Fajna praca:)Cudownie tworzysz!
Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

Karmeleiro pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem, w jaki sposób Karola wyczarowuje z tych stempli delikatne prace!

pattyo pisze...

Unique and very cute!

justi pisze...

To jest po prostu niesamowite, że używając tak charakterystycznych stempelków potrafisz wciąż wyczarować pracę w Twoim stylu. Cudną, delikatną a jednak z tym pazurkiem 3rd Eye! Super!

Bea pisze...

NIesamoite! Fajne! I trochę inne niż to co zazwyczaj, a jednocześnie ma Twoje słodkie smaczki także :)

Macarena pisze...

Bardzo ładna, lekka i delikatna praca, panienka rzeczywiście dość upiorna ale udało Ci się z niej wyczarować prawie anioła :) Ja mam pytanko natury technicznej: gdzie można upolować wstążki z tego materiału, którą ozdobiłaś górę tag'a? Niesamowicie mi się podobają ale nigdzie ich nie widzę :-( z góry dziękuję za pomoc...

http://macarena-creativa.blogspot.com/

LadyLukrecja pisze...

Cudowna praca, bije z niej taka pastelowa subtelność. :)

Przy okazji zapraszam na swojego dopiero co otwartego bloga. Jeśli mowa o Marii Antonine, mój pierwszy wpis dotyczy właśnie filmu o niej.
http://ladylukrecja.blogspot.com

LinkWithin

.