wtorek, 3 lipca 2012

Żar Tropików czyli V Zlot Scrapbookingowy

Cześć Kochani! V Zlot Scrapbookingowy w Warszawie już za nami. I ja tam byłam, hektolitry wody piłam, tyle samo płynów straciłam, ale przede wszystkim znakomicie się bawiłam :)) 
Cieszę się ogromnie, że miałam okazję znów spotkać się ze wszystkimi fantastycznymi osobami, z niektórymi widuję się raz do roku, z innymi jeszcze rzadziej, a jeszcze inne, mimo, że mam je na co dzień na skype/gg/emailu/telefonie - to i tak tęsknie niesamowicie za spotkaniami na żywo. Cieszę się też, że miałam okazję poznać mnóstwo wspaniałych osób, zamienić słowo lub 100, uściskać fantastyczne persony i przeprowadzić kilka rozmów około-biznesowych. Miałam okazję i możliwość pozachwycać się wspaniałymi pracami zdolnych scraperek i wspaniałymi stoiskami naszych rodzimych producentów i sklepów, za których ladami stały same niesamowite, radosne i profesjonalne osobistości. W tym roku sprawowałam pieczę nad stoiskiem The ScrapCake wraz z mega zdolną i mega dzielną ekipą naszego DT - Marysią, Renią, Zuzią i Mają oraz z wielką pomocą zaprzyjaźnionego sklepiku Na Strychu (DZIĘ-KU-JE-MY!!). Nasz stół był nieustannie oblegany i naprawdę cudownie było widzieć jak piękne prace powstają z naszych najnowszych oraz nieco starszych kolekcji - dziękuję pięknie wszystkim, którzy skorzystali z naszego "poczęstunku", mam nadzieję, że bawiliście się dobrze ciachając i klejąc nasze "babeczki". :))
Dziękuję cudnym organizatorkom za zapał, chęci i ogromny wkład pracy i wysiłku jaki włożyły w to wydarzenie i sprawiły, że wszystko wspaniale się udało. Oczywiście wszyscy wiedzą już, że jedynym minusem była pogoda, która spłatała nam figla i zamieniła dziedziniec Fortu Sokolnickiego w prawdziwą saunę ;) Ale cóż to jest za przeszkoda dla tylu zapalonych krafterek?? 
Ok, dość gadania, jak wiecie - ja tak mogę do rana ;) 
Zostawiam Was z paroma zdjęciami by Renia, Tusia, Sylwia... jeśli kogoś pominęłam - wybaczcie :* i jednocześnie pięknie dziękuję za kawałek mnie na fotkach ;)


I pomyśleć, że to tylko jakiś nikły procent wszystkich przybyłych na Zlot :)) Ale super ekipa, c'nie? :))


Marysia, Renia, ja, Zuzia, Maja i nasz dzielny reprezentant Departamentu Dzieci TSC - Kubuś, czyli TSC DT w radosnym uniesieniu :)) 



Mega bałagan na stole TSC czyli twórczy szał  :))


Mówią, że jesteśmy z Mają baaaardzo do siebie podobne :)) Prawda to?? ;)


Od dziewczyn z ILS/SODAlicious dostałam ołówek z mega mądrą sentencją, ha! :)) 



Byłam trochę padnięta... ale wokół tyle się działo! 

a w międzyczasie... ta czerwonowłosa spryciula... podczas 5 minutowej sesji... zrobiła mi znów masę cudnych zdjęć, nie wiem jak to robisz Pauli, ale jestem Ci za to ogromnie wdzięczna :*


Dziękuję wszystkim, z którymi dane mi było uczestniczyć w tym fantastycznym wydarzeniu, przesyłam masę uścisków i mam nadzieję, że zobaczymy się jeśli nie szybciej to na pewno za rok :)) 
:***

8 komentarze :

immacola pisze...

czerwonowłosa spryciula ma dobrą modelkę, to i 5 minut jej wystarczy na tradycyjną już sesję zlotową :)

kasza pisze...

Szkoda że nie miałyśmy okazji się poznać, ale mam nadzieję, że wkrótce to nadrobimy ;)
A Immacola świetnym fotografem jest....kropka :)

Karmeleiro pisze...

kochana, było cudnie, dziękuję! Upał dawał się nam we znaki tak, że momentami nie było wiadomo, jak się same nazywamy ;) kochana, podkradnę pare zdjęć :*

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karola, wyglądasz cudnie!
Och, jak szkoda, że nie mogłam pojechać, może za rok sie uda?

Filka pisze...

ciesze się, że udało nam sie chociaz chwilę porozmawiać... dosłownie chwile... oczywiscie mam niedosyc heheh ale skoro kiedyś człowiek potrafił przegadać kilka nocy i dni pod rząd to nie ma co sie dziwić :D
Mam nadzieję że w przyszłym roku bedziesz z Różyczką :)))

nowalinka pisze...

Czemu to zawsze tak szybko zleci?
Ale znowu zostaną cudne wspomnienia, uśmiechy, pogaduchy i uściski...aby do następnego Droga Karolu :*

Bellaidea pisze...

Zazdroszcząc mówię - do zobaczenia! Wyglada na to że świetnie sie, dziewczyny bawilyscie!

elima pisze...

Jesteście dziewczyny baaaardzo do siebie podobne ;)

LinkWithin

.