piątek, 13 lipca 2012

The ScrapCake & The Color Room

Cześć Kochani! Ostatnie tygodnie bardzo ciężkie dla mnie, wiele twardych orzechów do zgryzienia i troska aby tylko zęby zostały całe :) Zawsze jednak po burzy świeci słońce, wiec i ja rozpagadzam się dziś i przynoszę trochę nowych prac na koniec tygodnia, bo i dziś i jutro i wyjątkowo w niedzielę będę miała coś nowego do pokazania - chętnym, którzy zabłądzą w ten weekend na mój blog :) 
W lipcu The ScrapCake sponsoruje portal wyzwaniowy The Color Room, którego jestem dumną, choć ostatnio mało aktywną projektantką (wstydziuch). Design Team TCR pracuje z naszymi kolekcjami a nasz DT wcale nie próżnuje i również tworzy kolejne piękne prace w oparciu o palety kolorystyczne The Color Room, które to palety powstały na bazie kolorów z kolekcji TSC. Jeśli powyższe wydaje Wam się jakimś niezrozumiałym szyfrem - polecam zajrzeć na blog The ScrapCake oraz na portal The Color Room i wszystko stanie się jasne :))
Dziś w nocy wystartowała nowa paleta TCR#119 oparta na kolorach z kolekcji One Moment In Time i ja pokusiłam się o zrobienie mojej debiutanckiej pracy z tej kolekcji, naprawdę nie wiem dlaczego dopiero teraz! Serdecznie zapraszam Was do podjęcia wyzwania!! 

Palette #119 {Sun Room} The Scrap Cake


~~ Love You ~~ 
czyli radosna, lekko bezzębna Róża w oprawie z One Moment In Time, mnóstwa gesso i białej ecoliny, masek Crafter's Workshop, tekturek Stempell&Kartoon, odrobiny kwiecistych wycinanek z papierów Meg's Garden oraz kwiatków Prima. 



a na dokładkę, zupełnie poza prezentowaną dziś paletą mam jeszcze dwie kartki stworzone z nowej kolekcji The ScrapCake - Sweet Childhood, którą zaprojektowałam wspólnie z Pasiakową :) 







Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny w moich skromnych progach i zapraszam na jutrzejszy post z czymś... zupełnie z innej bajki :) 
Pozdrawiam ciepło! 

9 komentarze :

bestia_cat pisze...

Świetna robota!
Kolekcja bardzo lubię, kupiłem sobie niedawno, już swędzenie, aby coś z nim)

Asia pisze...

Jak zwykle zachwycasz :) Już nie mogę się doczekać co nowego wyczarujesz... domyślam się że nowej kolekcji ;)A co do zmartwień...oby szybko przeszły, masz rację, po burzy ZAWSZE świeci słonko :))Pozdrawiam

Ayeeda pisze...

Przepiękne prace, a scrap mogę podziwiać bez końca!

CarmenAlice pisze...

fantastyczny scrap i przepiękne kartki

Bellaidea pisze...

Kocha, daj znac jesli potrzebujesz dobrego...dziadka do tych orzechow, ja mam kilka zapasowych bo namięynie z mężem je jemy wieczorami. Paleta faktycznie zachwycająca i z pewnością się skuszę . W weekend odwiedzę Cie z pewnością, dzisiejsza Róża fantastyczna!

Maria Therese pisze...

Gorgeous ♥

pattyo pisze...

So very pretty!

ILuvVintageScrap pisze...

So gorgeous Karola I really love this collection the colors are so shabby chic and your layout came out soooo beautiful!!!!!!!!!!!!
Hugz
Juliana :)

valou250809 pisze...

Superb achievements as always! am fanne! bravo!

LinkWithin

.