środa, 4 lipca 2012

Melissa Frances i owalne pudełka

Witajcie kochani! Dziś chciałabym podzielić się z Wami małym projektem, który stworzyłam w ramach wyzwania DT Melissy Frances, a mianowicie alterowanymi owalnymi pudełkami. Część naszego Design Teamu podjęła to bardzo fajne wyzwanie - zapraszam serdecznie do oglądania innych prac stworzonych z wykorzystaniem tych pudełek - na blog Melissa Frances - mnóstwo wspaniałych inspiracji!



Tak wyglądały pudełka przed zdobieniem...


A tak moje trio z "flirciarkami" ;) Wykorzystałam tutaj papiery i dodatki z kolekcji C'est La Vie, perełki, drobne kwiaty i oto co powstało:







Pozdrawiam ciepło! :*

9 komentarze :

Po prostu Asia pisze...

CU-DO-WNE!
Bardzo, ale to bardzo mi się podobają :*

Romy pisze...

Oh wow, these boxes look gorgeous! I just love all the dimension and details!

Asia pisze...

Świetne ! i zabawne :) Super je przyozdobiłaś i w Twoich kolorkach. Piękny komplet. Pozdrawiam

Lari Scrap pisze...

Gorgeous, Karola!!!

pattyo pisze...

Simply fabulous!

chanya13 pisze...

Wspaniałe!!! Slicznie im w tych papierkach

Fabienne et Franck pisze...

Very beautiful ;-)

Erita pisze...

Pudełeczka wyglądają świetnie! To doskonałe cuda na przechowywanie wszelakich drobności i drobnostek :)

Bellaidea pisze...

Są naprawdę urocze! Bardzo podoba mi się kolorystyka tej kolekcji:). Wiecej wiadomości w Twojej skrzynce.

LinkWithin

.