sobota, 14 lipca 2012

3rd Eye - czyli coś z zupełnie innej bajki :)

Cześć kochani! U mnie za oknem ciemności i wielka burza, mam nadzieję, że u Was choć odrobina słońca na weekend? Wcale nie z powodu burzy - mój dzisiejszy post, a raczej praca, którą chcę pokazać - będzie nieco ciemniejsza, a na pewno zdecydowanie inna niż moje codzienne (po)tworki :) 


Niebanalne stemple zwykle inspirują do stworzenia czegoś niecodziennego, tak się stało w moim przypadku :) Kiedy zostałam zaproszona przez Dryszkę do tworzenia prac z wykorzystaniem stempli jej autorstwa - bardzo się ucieszyłam, to ogromny przywilej, ale i niesamowicie obawiałam, czy ja - wcale nie artystka - zdołam stworzyć coś z tych prawdziwie artystycznych stempli. Wiem jak mogło wyglądać Wasze zdziwienie a może i szok - Karola i takie stemple??? Zresztą - pytałyście mnie o to na zlocie :)) To prawda - to duże wyzwanie, ale wyzwania są bardzo potrzebne, aby móc się rozwijać i próbować nowych rzeczy. Dla mnie to bardzo ważne :) Stemple i ja oswajaliśmy się ze sobą jakiś czas, zaprzyjaźnialiśmy i wspólnie uznaliśmy, że wielką frajdą będzie móc stworzyć coś zupełnie odmiennego od prac, jakie robię na codzień :) 


Dziś z wielką nieśmiałością prezentują pierwszą moją pracę ze stemplami 3rd Eye - sercem oraz kardiogramemZ kilku tekturowych kształtów, puszki po sardynkach, starego arkusza nutowego, kilku mediów, dodatków i oczywiście stempli - powstała taka malutka instalacja:) 


Serce nastemplowałam na papier do scrapbookingu za pomocą czerwonego tuszu Stazon, wycięłam element a następnie nałożyłam warstwę Glue'n'Seal oraz kolejną warstwę srebrnej farbki Blingz. Tekturki pomalowałam szarym dabberem, na nie również nałożyłam spore ilości farbki Blingz a następnie za pomocą nagrzewnicy - zaczęłam tę farbkę gotować, palić i odprawiać czary :) dzięki którym powstała bardzo fajna bąblasta tekstura.


Jeśli serce to i kardiogram musiał się tu znaleźć, nastemplowałam wzorek na papierze do scrapbookingu, wycięłam i zastosowałam po obu stronach jako dopełnienie centralnej kompozycji. 



I to byłoby na tyle na dziś - mam nadzieję, że moje eksperymenty zdołają kogoś zainspirować do pracy z tymi świetnymi stemplami! Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałej soboty (bez ulew i burz!) :* 

8 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Taka Karole normalnie kocham ! ;) Super! Czekam na wiecej :D
xxx

Tusia pisze...

No proszę no proszę - to dopiero :) Normalnie nie poznaję :) Super alteracja puchy :)

Karmeleiro pisze...

Czekałam na ten post :) I przyznam się - zachodziłam w głowę, co takiego wymyślisz! Super!

Bellaidea pisze...

Bardzo podoba mi sie Twoje podejscie do... własnej twórczości:).
Zdrowe, wyważone i nie 100% na serio.Tak trzymaj!
Praca, oczywiście, bardzo ciekawa.

Oliwiaen pisze...

Ja też czekałam - i wiedziałam, że dasz radę :-) Jest i inaczej, i mimo wszystko Karolowo :-)

AsiaAp pisze...

genialne! i na 100 % obiekt mojego pożądania!

malflu pisze...

Ja nie wiem czy to duże wyzwanie ;-) ja wiedziałam że istnieje "drugie Karolowe oblicze" ...bardziej mroczne i intrygujące - BRAWO

April pisze...

Gorgeous! I love the ruffled music paper. Amazing job!

LinkWithin

.