czwartek, 28 czerwca 2012

TSC - Sweet Childhood!

Cześć kochani! Na chwilę przed wyjazdem na Zlot :) chciałabym podzielić się z Wami radosną nowiną, z którą już mieliście okazję zapoznać się na blogu The ScrapCake - mam wielką przyjemność zaprezentować nową kolekcję Sweet Childhood, którą stworzyłam wspólnie z Kingą Spiczko - Pasiakową
Praca nad tą linią nie należała do łatwych, założona paleta kolorów była wymagająca, ale ja jestem kolorystycznym freakiem więc bardzo mi zależało aby wyszła tak, jak chciałam i zakładałam, że będzie. Dodatkowo praca z cudownymi rysunkami Kingi również nie była łatwa, nadać im odpowiednią oprawę, "ubrać" te cudne dzieciaki i stworzyć dla nich scenerię aby ożyły na naszych papierach - trudne ale i  niesamowicie fantastyczne wyzwanie i świetne doświadczenie! Oczywiście papiery wyszły doskonale, więc mam nadzieję, że i Wam się one na żywo spodobają! 
W The ScrapCake mamy oczywiście także jeszcze jedną kolekcję dla Was - obok słodkiej i delikatnej Sweet Childhood stworzonej przeze mnie i Kingę - niesamowita Agnieszka Anna zaprojektowała swoją rewelacyjną, soczystą, grunge'ową linię Summer City!! Całość możecie obejrzeć na BLOGU THE SCRAPCAKE oraz oczywiście wziąć udział w Candy/Giveaway! 

A poniżej: Sweet Childhood w pełnej krasie ;) 

~~ Sweet Childhood  - 8 sheets of 12 x 12 Papers ~~
~~ Big Dreams ~~
~~ Come’N'Play ~~
~~ A Child’s Love ~~
~~ This & That ~~
~~ Little Me ~~
~~ Oh, So Cute ~~
~~ Sweet Innocence ~~
~~ The Curiosity ~~

~~ Sweet Childhood 6 x 6 Paper Pad ~~
~~ Sweet Childhood 5 x 12 double-sided Alphabet ~~
~~ Sweet Childhood Die-Cut Set ~~

ZAPRASZAM NA CANDY/GIVEAWAY NA BLOG THE SCRAPCAKE ORAZ NA NASZĄ STRONĘ NA FACEBOOKU!! 
Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia na Zlocie w sobotę!! :*

7 komentarze :

aga730 pisze...

Gratuluję bardzo kolejnej bardzo piękniej kolekcji :) Do zobaczenia w sobotę w Warszawie.

Ewelina pisze...

Gratuluje szczerze naprawde piekna kolekcja.

ILuvVintageScrap pisze...

Karola LOVE this collection so Shab to the Chic!!!!!!!!!!!!!!! So many ideas for this collection the colors are amazing love aquas and the drawings are just perfect!!!!!!!! congratulations on your new line you did amazing :) Enjoy the scrapbooking crop :)
Hugz
Juliana :)

Jarmark Domowy pisze...

Piękna jak zwykle!! Gratuluje wam obu stworzenia tak ślicznej kolekcji.

Laila pisze...

wspaniała kolekcja!!!

Pyssel å sånt - frippan.blogg.se pisze...

Looooovley papers!!

Pyssel å sånt - frippan.blogg.se pisze...

Looooovely papers. <3

LinkWithin

.