czwartek, 7 czerwca 2012

Serca w Pink Paislee!

Cześć Kochani! Dziś znów przynoszę ze sobą inspirację spod szyldu Pink Paislee DT. Tym razem moim zadaniem było stworzenie czegoś z motywem serc. W pierwszej chwili miałam zamiar zrobić parę kartek w kształcie serca, ale kartki były niedawno (patrz post niżej), zatem wymyśliłam ciepły zestaw upominkowy, np. dla faceta, któremu należą się gratulacje i ciepłe słowa zachęty do osiągania jeszcze większych sukcesów ;) 
Przygotowałam zatem podobrazie 20 x 20 cm oraz tag do pary, wykorzystując cudowną, niesamowicie ciepłą i nieco rustykalną kolekcję Prairie Hill






W obu projektach wykorzystałam tekturę falistą - bardzo ją lubię i celowo zostawiam "skrzydełka" od przeróżnych kartonów, właśnie po to, aby tę grubą tekturę w odpowiednim momencie pociąć i wykorzystać w projektach. Na podobraziu stworzyłam z niej ramkę, a środek wypełniłam gruboziarnistą pastą strukturalną, natomiast tag powstał całkowicie na bazie owej tektury, którą w obu przypadkach pomalowałam gesso i białą farbką crackle. 



Tłem do nieskomplikowanej kompozycji są tu serca, mnóstwo małych serc, które wycięłam dziurkaczem, brzegi potuszowałam, a całość nakleiłam na ogromną ilość kosteczek 3d. Dzięki temu każdy element pięknie odstaje i sprawia świetne wrażenie trójwymiarowości i lekkości. 





Produkty Pink Paislee, których użyłam to:


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i ciepłe słowa w komentarzach :* Życzę Wam wspaniałego długiego weekendu, a jednocześnie zapraszam na jutro, jeśli mielibyście ochotę na trochę zabawy - aż dwa Blog Hopy będą na Was czekać na moim blogu! 

7 komentarze :

Ela 17 pisze...

PRZEPIĘKNE

Bellaidea pisze...

Sercowy komplekcik slodziutki, ten Facet na pewno sie ucieszy!
I juz nie moge sie doczekac naszego skakania:)

Magda Polakow pisze...

REWELACJA! Zakochalam sie w Twoich pracach, nie pierwszy raz, ale dzisiejszy post rozlozyl mnie na lopatki. <3

elima pisze...

Świetne!

Bellaidea pisze...

Mam małą niespodziankę dla Ciebie:)
http://bellaideascrapology.blogspot.ca/2012/06/home-grown-rose-and-new-stamps-from.html

Gosia S. pisze...

Bardzo, bardzo, bardzo cudne!!!

pattyo pisze...

You are simply amazing and need to write a book showcasing your amazing talent!

LinkWithin

.