czwartek, 7 czerwca 2012

Recykling w TSC i bardzo fajny news!

Witajcie ponownie, rzadko bywa, że dwa razy dziennie publikuję posta, ale tak to bywa - przez długi czas cisza, aż tu nagle dużo do pokazania i jakoś się trzeba zmieścić do końca tygodnia :))
Dziś na blogu The ScrapCake razem z Flo - moją serową partnerką (serową, nie sercową, dokładnie tak), prezentujemy trochę alterowancyh rzeczy. Mamy zamiar zachęcić wszystkich do przyjrzenia się świeżym okiem rzeczom, które zwykle wyrzucamy i spróbować tchnąć w nie drugie (oczywiście lepsze) życie. W gronie swoich bliskich koleżanek i przyjaciółek mam kilka, dla których taki post nie jest żadną nowością, ponieważ od bardzo dawna zbierają przeróżne "śmietki" do przeróbki i to co z nimi wyczyniają... ekhmm... mnie brak słów aby opisać zachwyt, a ja... ja zainspirowana ich zapałem i wiarą, że NIC może być CZYMŚ, odłożyłam grzecznie pudełko po serze camembert i puszkę po rybkach "w tomacie", wyjęłam na stół moją ostatnią kolekcję My Private Happiness i... oto co powstało:







Rybki były całkiem smaczne, długo zajęło mi wyczyszczenie, odtłuszczenie i zniwelowanie cudnego zapachu z  puszki, ale było warto :)))





Koniecznie zobaczcie co stworzyła Flo - moje wypociny się nie umywają, serio! 

**************************************************

Dziś mam jeszcze coś przyjemnego do ogłoszenia. Jakiś czas temu przeurocza Nadia zaprosiła mnie do DT Once Upon A Sketch - świetnego bloga wyzwaniowego (mapka + journaling) i niestety sporo czasu zajęło mi zdecydowanie czy znajdę czas i chęci na kolejny DT. A tak naprawdę musiałam znów trochę przeorganizować swoje zobowiązania i... okazało się, że oczywiście znajdę i czas i chęci a do tego cieszę się ogromnie, bo to ten typ wyzwań, którego z różnych względów bardzo mi teraz trzeba, a gronie DT widzę mnóstwo znajomych twarzy. :) Zatem - strasznie miło mi ogłosić, że znalazłam się (ostatnim rzutem na taśmę) w gronie tych wspaniałych, przezdolnych kobiet z całego świata i od lipca postaram się inspirować Was wyzwaniami wraz z ekipą OUAS:



Nadia Cannizzo 
Jeni O'Connor -Administrator (Australia /Canada)
Georgia Heald - Guest Designer coordinator (Australia)
Patti Hamil - Sponsorship Administrator(USA)
Eila Sandberg (Sweden)
Efi Stamatelli (Greece)
Erin Blegen ( USA)
Kelly Foster (USA)
Romy Veul (The Netherlands)
Jolaine Frias (USA)
Vicky Alberto (Canada)
Luzma Bruna (Chile)
Mona Pendleton (USA)
Solange Marques (Brazil)
Anna Zaprzelska/Brises (Poland)
Evgenia Petzer (South Africa) 
Renata Moni (Brazil)
Elena Stefanidou (Greece) 
Melenia Agapides (Greece) 
Cathy Cafun (Australia) 
Tina Walker (USA)
Kim Jeffress (Australia)
Florence Teixeira - France 
Helena Virpi (Italy)
Hilde Aaslund (Norway) 
Kay Fatula (USA)
Camilla Ekman (Sweden)
Svetlana Austin (South Africa)
Karola Witczak (Poland) - to ja :)

************************************************
Pozdrawiam ciepło i do... jutra :)) 


4 komentarze :

Pasja Kati pisze...

Boskie są te recyclingowe prace.
Gratuluję nowego DT i zarazem podziwiam Twoją nienaganną organizację czasu :) Powodzenia życzę.

pattyo pisze...

I love your altered containers. Thanks for sharing. Also, congratulations on the DT! Another place where we can find your amazing work!

svetlana1975 pisze...

Bardzo spodobalos! Super!

CarmenAlice pisze...

gratuluję serdecznie a metamorfozy są niesamowite!

LinkWithin

.