poniedziałek, 7 maja 2012

The Twinery - layout pełen sznureczków

Cześć kochani! Jak powrót do rzeczywistości po mega długim, prawie dla wszystkich "wolnym" tygodniu świątecznym? Mam nadzieję, że udało Wam się naładować baterie i że będą one długo trzymały :)
Dziś mam dla Was zajawkę mojej nowej pracy stworzonej dla The Twinery, producenta przecudnych baker's twine, czyli kolorowych sznureczków "piekarskich". 


Tym razem stworzyłam layout. Czy sznureczki sprawdzają się i są przydatne oraz mogą być jedną z głównych ozdób w tego typu projekcie? Zdecydowanie tak! Jeśli  macie ochotę zobaczyć cały layout oraz jak wykorzystałam te trzy cudowne kolory sznureczków:










--- zapraszam na blog The Twinery - będzie mi bardzo miło! 


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego i bardzo kreatywnego tygodnia! 

6 komentarze :

piedra preciosa pisze...

Zapowiada się pysznie, lecę więc oglądać na blogu :)

pattyo pisze...

So pretty! Love how you used the twine.

Bärbel pisze...

Wow, ein wunderschönes Layout!

Bellaidea pisze...

Koniecznie muszę zobaczyć więcej zdjęć! Ogromnie podobają mi się te wszystkie "sznureczki":).
ps.Prosze sprawdź ostatni email ode mnie:)

Tiff Firth pisze...

HI Karola.
I've been looking with great interest all the 'dotting' on your work.

Are the paint dots, or Pebbles Candy Dots, or something similar.

with thanks
Tiff Firth
Australia

Karola Witczak pisze...

Tiff - I made it using Pearl Maker -
http://www.slojd-detaljer.se/product.aspx?productid=8161

LinkWithin

.