piątek, 18 maja 2012

Prima - Tagi & Scraplift

Witajcie kochani!
Wcale nie będę mówiła, że jestem ostatnio totalnie poza czasem i przestrzenią zakopana po uszy w pracy, czasem tylko jak dziś - wyściubiam nos zza stosu roboty aby pokazać Wam co ostatnio udało mi się stworzyć. 
Tym razem znów będą to inspiracje spod szyldu Prima DT, ale za to aż trzy, w tym jedna bardzo wyjątkowa. Bez zbędnego przedłużania - zapraszam:

W ubiegłym miesiącu w Prima DT miałyśmy bardzo fajne wyzwanie polegające na tworzeniu tagów, prezentacja naszych tagów spotkała się z dużym zainteresowaniem i bardzo miłymi komentarzami, postanowiłyśmy więc powtórzyć ją i w tym miesiącu. Ponieważ ostatnio tagi w jakiś sposób mną zawładnęły (i o ile mam czas to chce mi się robić tylko tagi) - tym razem zrobiłam dwa, za to "wypasione". Wykorzystałam do ich stworzenia kolekcje: Fairy Belle, Nature Garden i Almanac. Postarałam się aby znalazło się na nich mnóstwo warstw, kwiatów i dodatków - prawie wszystkie elementy podklejałam kostkami 3d aby tagi były bardziej... przestrzenne :)









Produkty Prima, jakich użyłam do stworzenia tagów to:

"Celebrate life" Tag 
  • Almanac - Wordsmith paper #844165
  • Fairy Belle - Le Toulle paper #950118
  • Fairy Belle - Journaling Chipboards #950309
  • Fairy Belle - Lucerne flowers #555481
  • Fairy Belle - Charme Rose flowers #555467
  • Nature Garden - Charme Rose flowers #555900
  • Petals Pins Beads #556716
  • Parisa - Winston Mix flowers #557614
  • Cherise White flower #558123
  • Paper Tag Set #921873
"Remember" Tag 
  • Almanac - Wordsmith paper #844165
  • Almanac - Toile paper #844103
  • Almanac - Notary paper #844141
  • Mariposa Ash #556754
  • Songbird - Chipboard Pieces #555306
  • Nature Garden - Melisse flowers #555870
  • Nature Garden - Charme Rose flowers #555900
  • Almanac - Studs & Crystals #553845
  • Almanac - Vinetta flowers #556211


A teraz czas na projekt specjalny! W tym miesiącu - jak już pewnie zdążyliście zauważyć na blogu Primy - postanowiłyśmy zabawić się w scraplifty. Zabawa polegała na tym, aby stworzyć pracę inspirowaną projektem innej projektantki Prima DT. Ja miałam ogromną przyjemność (i wielką radochę) scrapliftować styl przeuroczej i przezdolnej Maiko Kosugi. Ponieważ uwielbiam jej styl, bogaty, pełen różnorodnych dodatków, technik, a poza tym zauważyłam, że jest kilka wspólnych punktów w stylu jaki prezentuje Maiko i w moim osobistym - po prostu obydwie uwielbiamy jak na pracach wiele się dzieje - scraplift ten nie był dla mnie czymś bardzo trudnym, choć oczywiście daleko mi do cudnych kompozycji jakie tworzy moja koleżanka. Kolejnym czynnikiem sprawiającym, że projekt ten jest wyjątkowy to wykorzystane zdjęcie. Jest to zdjęcie Alexis - córki przecudnej Agnieszki - Bellaidei, z którą jakiś czas temu wymieniłyśmy się zdjęciami naszych pociech aby stworzyć kilka "niespodziankowych" projektów. Wkrótce pokażę moje kolejne odsłony z jej przepiękną córką, tymczasem zapraszam na primowy scraplift. 

Oto oryginalna praca Maiko, którą się inspirowałam:


I moja kopia tejże wspaniałej pracy:




Produkty Prima jakich użyłam do stworzenia tego layoutu to:

  • Fairy Belle - La Spa #950125
  • Nature Garden - Midsummer's Eve #950064
  • 8 x8 Mask #550011
  • Resistant Canvas #551629
  • Nature Garden - Button Vine #555948
  • Nature Garden - Charme Rose #555900
  • Fairy Belle - button Vine #555498
  • Kennedy Vintage #558406
  • Fabrique Ochre #557911
  • Soiree copper #558451
  • Mariposa Topaz #556778
  • sassy Butter Nut #558574
  • Cassie Periwinkle #558758
  • Hermosa Teal #557997


Nie mam pojęcia kiedy pokażę jakieś nowe prace, ponieważ nastał czas, kiedy nie mam czasu nawet zrobić im zdjęć, do końca miesiąca jestem znów w rozjazdach więc... życzę Wam wspaniałego weekendu i jeszcze wspanialszego początku przyszłego tygodnia! Do zobaczenia - mam nadzieję niebawem! :*

26 komentarze :

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karola, ja jeszcze nie widziałam żebyś zrobiła pracę która nie byłaby wypasiona!!! Zawsze są super.
Tagi są przecudowne, zachwycające, piękne........no co tu dużo pisać- widać, że są Twoje :)
Lift LO tez bardzo fajny.
pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

Didre pisze...

zakochałam się w Twoich tagach :)

CarmenAlice pisze...

tagi wspaniałe, bardzo okazałe - podpatruję i podziwiam warstwy, cały arsenał dodatków... i wzdycham :) świetny lift

Marbel pisze...

Some tags beautiful, I love the combination of all the details, very nice.

nirshya.dwbh pisze...

Tag jest rewelacyjny, jak marzenie!

Scrap - piękny, nic tylko rozpłynąć się w inspiracji

Gosia S. pisze...

Fantastyczne! Tagi już sobie przypięłam na tablicy Pinterest:) a LO zachwyt jak zawsze, oczy się śmieją do tych cudów!

IWA pisze...

Wspaniałości!

iwiart pisze...

Świetny pomysł z tym zdjęciem.

Pasja Kati pisze...

Tagi zapierają dech, a scrap urzeka swoim pięknem.
Same cudowności i raj dla duszy.

Monika Mróz pisze...

Tagi są przepiękne! Warstwy, kolory, kompozycja - wszystko tak pięknie ze sobą współgra! Podobnie jak na Twoim LO, wcale nie ustępującym temu, który przyszło Ci liftować:) Pozdrawiam serdecznie!

nowalinka pisze...

Pięknie i twórczo u Ciebie :)
Tagi niesamowite, bogato ozdobione a scrap z faktycznie cudną modelką pięknie zliftowany :)

Joanna pisze...

Piękne tagi, scrap równie piękny.

pattyo pisze...

I love tags, and your's are so beautiful! I can never get mine to look like that! So, I will stare at your's for awhile. The layout is pretty, too.

kasia23112511 pisze...

Zauroczyłaś mnie pierwszym tagiem, a przy drugim już w ogóle oniemiałam :)

Bellaidea pisze...

Tagi są niesamowite! Co do LO, zaskoczyłaś mnie zupełnie i wspaniale!Uwielbiam prace M a Twój lift jest niesamowity i jestem zaszczycona że znalazła się na nim moja córcia:), buziaki z podziękowaniem przesyłam !

asica.p pisze...

są przepiękne!dziękuję za miłe słowa u mnie :****

Erin Blegen pisze...

Karola, your tags are gorgeous- a couple of my faves when I visited the Prima blog- perfect layers, so feminine- beautiful.

Matilde pisze...

Ależ bogate są Twoje tagi! Piękny scrap - zwłaszcza kolory mnie urzekają :) Dzięki, że mimo tego zabiegania miałaś czas na zajrzenie i zostawienie miłego słówka u mnie :))

monique pisze...

SUPERBE
BRAVO

Ayeeda pisze...

Tagi powaliły mnie na kolana i długo z nich nie wstanę!!! Są tak niesamowite, że słów mi brak! Idę jeszcze raz oglądać!

Lift też świetny:)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :*:*:*

hilde janbroers pisze...

beautiful!!!!! all is beautiful!!

seagirl pisze...

Znów mi szczęka opadła, jak zawsze kiedy tu zaglądam. Tagi rzeczywiście full wypas! Scrap też świetny. Pozdrawiam.

Drycha pisze...

MimowolneZauroczenia dobrze to określiła - kiedy zrobiłaś niewypasioną pracę? ;)

Kasia Kozakiewicz pisze...

Fajny blog. Będę tu częściej zaglądała. Zapraszam na mój: http://kasia8502.blogspot.com/

KOLOROWY ptak pisze...

Kochana, nie wiem jak Ty znajdujesz czas na takie majstersztyki :) niby na chwilę wpadasz, ale oglądając Twoje prace, mam wrażenie że kilku dni mi zabraknie, żeby dostrzec wszystkie piękne niuanse :) podziwiam w bezdechu :)

i życzę zdecydowanie więcej wolnego :*

Dawn pisze...

Gorgeous! The tags, what do you do with such beautiful creations?

LinkWithin

.