środa, 9 maja 2012

Prima na Dzień Mamy :)

Witajcie kochani, ostatnio wpadam tu przelotem, bo sporo się dzieje fajnego a i często jestem w rozjazdach, ale jak już wpadam, to zawsze mam coś do pokazania, nie inaczej jest dziś :)
Udało mi się poczynić trochę kartek i innych inspiracji na Dzień Mamy i dziś przynoszę ze sobą dwie "softowe" karteczki, które stworzyłam z pomocą cudnej kolekcji Songbird by Prima:

6a00d83451cc5c69e20168e4de3b66970c-800wi

Obydwie kartki bardzo przestrzenne i mocno warstwowe z mnóstwem kwiatków i detali. Mam nadzieję, że zainspirują kogoś do stworzenia podobnych :))





Produkty Prima, których użyłam to:

"For Mom" 
  • Songbird - Lineage paper #844059
  • Songbird - Journaling Chipboards #554828
  • Songbird - Chipboard pieces #555306
  • Songbird - Charme Rose #555573
  • Lady Godivas - Nougat #557034
  • Allegra - Biscuit #556471
  • Fairy Belle - Pixie Vine #555504
"Happy Mother's Day"
  • Songbird - Lineage paper #844059
  • Songbird - Mosaic paper #844042
  • Songbird - Lucerne flowers#555597
  • Songbird - Camille flowers #555542
  • Songbird - Charme Rose #555573


Dziękuję pięknie za odwiedziny i pozdrawiam ciepło! :***


12 komentarze :

noomiy pisze...

są niesamowite!
chyba ta druga na mnie silniej wpłynęła... muszę podobną zrobić!
Dzięki za inspirację :*

Ayeeda pisze...

Ale piękne!!!! Uwielbiam!

Erin Blegen pisze...

Gorgeous projects- love all the layering- your work is fab!!

pattyo pisze...

You never cease to amaze me! Love these cards!

pattyo pisze...

You never cease to amaze me! Love these cards!

aga730 pisze...

Kartki są prześliczne !!!
Spróbuję zrobić podobną.
Pozdrawiam

Ana Márquez pisze...

How lovely! Thanks for sharing :-)

Vintage Collages

.

Drycha pisze...

Te kryształki w "for mom" wyglądaja jak lukier :d albo cukierki... albo coś innego dobrego, co chciałoby sie zjeść :D

Piknie :)

DeAnna Johnson pisze...

oh I wish I had found you before Mother's Day, these are fabulous!

magdalena pisze...

Twoje kartki są - po prostu - wspaniałe!! Rozpływam się...

Małgoś pisze...

Moja "sercowa" inspiracja właśnie została dodana na bloga, więc zapraszam do siebie :-)

Dziękuję za natchnienie :), Pozdrawiam :*

ania pisze...

Cudne i delikatne:)

LinkWithin

.