czwartek, 31 maja 2012

Pink Paislee i pudełka handmade

Witajcie Kochani, strasznie dawno mnie tu nie było... Czas odkurzyć trochę i czas na nowe prace, jakie mam Wam do pokazania :) 
Dziś przynoszę ze sobą parę kartek w... pudełkach. Tak, wiem, to raczej nowość u mnie, kilka z moich koleżanek mocno namawiało mnie na robienie pudełek do moich kartek ale... często wydawało mi się to wyższą szkołą jazdy z linijką w ręce, a ja niezbyt linijkowa jestem :)) W każdym razie w tym miesiącu w Pink Paislee DT stanęło przede mną zadanie stworzenia czegoś w temacie "Gift Packaging", czyli czegoś związanego z opakowaniami do prezentów. Nie myślałam zbyt długo i postanowiłam zrobić pudełka na kartki, ktore sa warstwowe, pełne detali i najzwyczajniej w świecie - nie mieszczą się do kopert; aby sobie uprzyjemnić (i ułatwić) zrobiłam zarówno kartki jak i pudełka w kształcie koła. Szczegóły oraz króciutki tutek krok po kroku jak takie proste pudełeczko wykonać znajdziecie w moim poście na blogu Pink Paislee.
A u mnie zostawiam zdjęcia efektu końcowego. Kartki i pudełeczka ozdobiłam cudną kolekcją London Market - zarówno papierami jak i wszelkimi możliwymi dodatkami. Zapraszam:










Produkty Pink Paislee jakich użyłam, to: 


Dziękuję pięknie za odwiedziny i pozdrawiam bardzo ciepło! :*

13 komentarze :

CarmenAlice pisze...

Karteczki przepiękne a same pudełka wyglądają bardzo efektownie, lecę zobaczyć kurs.

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Same wspaniałości.

chanya13 pisze...

Cudowne

nowalinka pisze...

Piękne wyszły a te pudełka to takie głębokie i pojemne, nawet można małą słodycz dorzucić :)

Niebiesko_Oka pisze...

Kartki i pudełeczka pięknie się prezentują :).

Bellaidea pisze...

Śliczne!

Gosia S. pisze...

Oooooo jakie to piękne!!! Karolu Kochana jak ja uwielbiam Twoje prace! Buziole!

pattyo pisze...

Love this! So pretty!

pattyo pisze...

Love this! So pretty!

Ayeeda pisze...

Przepiękne!!! Niesamowite kolory i detale. Pozdrawiam ciepło:*

Tusia pisze...

Ale śliczniutkie!! Podziwiam za wykonanie pudełek :* A ogólnie, to myślę o Tobie często :**

Matilde pisze...

Zachwycające!

Becky pisze...

Oh my these are just amazing! You ALWAYS have such beautiful details! Thank you so much for your inspiratation. Hugs!

LinkWithin

.