czwartek, 3 maja 2012

Pink Paislee i coś o macierzyństwie..

Witajcie kochani! Mam nadzieję, że długi świąteczny "weekend", a raczej cały tydzień - upływa Wam radośnie :) Jako, że maj jest miesiącem Dnia Mamy, dziś przynoszę ze sobą pierwszą tego typu inspirację, dość nietypową, bo layout, jaki chciałabym Wam dziś pokazać jest prezentem, który sama sobie sprawiłam :)
W tym tygodniu na blogu Pink Paislee inspirujemy mnóstwem przeróżnych projektów związanych z Dniem Mamy, jako, że za wielką wodą Dzień Mamy obchodzony jest znacznie wcześniej niż w Polsce - zachęcam gorąco do regularnych odwiedzin na blogu Pink Paislee - dziewczyny mają mnóstwo fantastycznych pomysłów. Mój dzisiejszy post tamże - to scrap z Różą, o tym, jakim to darem jest macierzyństwo:



Taki layout możecie w dowolnej chwili stworzyć dla siebie, albo dla swojej Mamy, czy teściowej :) 
Ja wykorzystałam tutaj najbardziej pastelowe papiery z kolekcji London Market oraz dodałam trochę turkusu i żółci (ostatnio bardzo lubię!) z kolekcji Spring Jubilee. Jak zwykle mnóstwo detali, warstw, drobnostek poutykanych tu i ówdzie... Rzut oka na detale:




Produkty Pink Paislee jakich użyłam to:


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałej reszty tygodnia! :*

8 komentarze :

Evgenia Petzer pisze...

so beautiful!

CarmenAlice pisze...

przebogato i przepięknie :)

Czekoczyna pisze...

Prześlicznie! Uwielbiam te warstwy, szczegóły i detale. Po prostu napatrzeć się nie mogę :)

pattyo pisze...

I always love your creations!

AgnieszkaBe pisze...

Taki jak lubię...dużo warstw i dodatków...uwielbiam!!!!!

HomeScrapHome pisze...

Karola, jak Ty to robisz?? to "upychanie" mnie zniewala - od zawsze :)

Sherrenae - Sherri pisze...

Gorgeous.

Dottie pisze...

Loved your blog! I'm following you on yahoo.

LinkWithin

.