piątek, 6 kwietnia 2012

Wiosennie i Wielkanocnie

Witajcie kochani! Dzisiejszy post będzie pełen wiosennych akcentów, a nawet wielkanocnych kolorów i motywów. A wszystko to za sprawą przepięknej kolekcji Pink Paislee - Spring Jubilee, którą wykorzystałam do stworzenia jedynej w tym roku pracy o tematyce wielkanocnej :) Mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee pod szyldem tematu "Spring Fling", jaki w tym tygodniu prezentujemy wraz z mnóstwem wiosennych projektów - ukazał się kilka godzin temu, a ja również tutaj chciałabym pokazać Wam mój bardzo wiosenny i radosny shadowbox. 



Bazą mojego shadowboxa jest pokrywka od pudełek Configurations Tima Holtza :)) Wewnątrz wspomniana już przeze mnie kolekcja Spring Jubilee - zarówno papiery 12 x 12 cali, którymi okleiłam pudełko wewnątrz i na zewnątrz, oraz powycinałam z nich piękne motywy oraz papierki 6 x 6 cali. W tle pudełka dojrzeć można wielkanocne jajo. Miałam na nie taki pomysł, aby było w dwóch częściach i imitowało jajo rozbite, do tego zdobione - stąd embossing (wytłaczanie) + delikatne przetarcie papierem ściernym aby uwypuklić piękny wytłoczony wzór. Aby było ciekawiej - obie części jaja nakleiłam na sztywną przezroczystą folię za pomocą taśmy 3d - dzięki temu mogłam dodać trochę moich ulubionych kropeczek 3d podkreślając kształt jaja, kropki wyglądają jak zawieszone w powietrzu - całkiem fajnie to wygląda na żywo :) Co poza tym? Mnóstwo elementów wycinanych i naklejanych warstwowo w trójwymiarze, a na dole... zgniecione paseczki papieru, które mogą imitować sianko, trawkę czy cokolwiek co w takim wiosennym pudełeczku przydaje wielkanocnego smaczku :)) Obowiązkowe detale:





Kochani, życzę Wam wspaniałych, pełnych ciepła i miłości Świąt Wielkiej Nocy, duuużo pozytywnych emocji i radości! Przesyłam mnóstwo uścisków!

Happy Easter Dear Friends! Big Hugs!



16 komentarze :

Peninia pisze...

Życzę pięknych, wiosennych
i wspaniałych Świąt Wielkanocnych,
spędzonych w cudownym rodzinnym klimacie.

Uściski posyłam-Peninia*

asica.p pisze...

zdrowych i spokojnych świąt:*

nowalinka pisze...

Świetny shadobox, cudne to gniazdko z kolorowych pasków i wytłoczone jajko :)

Pogodnych, Rodzinnych i Pięknych Świąt Ci życzę Karolu :*

chanya13 pisze...

Wspaniała kompozycja kwiatowo-motylowa :-) i do tego te pastelowe kolory, cudo. Wesołych Świąt!!!

Guriana pisze...

Spokojnych i radosnych:))

Dorota pisze...

Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych :)

Karmeleiro pisze...

to rozpęknięte jajko - suuuper! Kochana, samych dobroci, radości i przyjemności :*** Spełniania się, realizowania i doceniania :)

pasjonatka pisze...

naj kolor ;)

pattyo pisze...

This is beautiful! Love what you did with the egg. Have a wonderful Easter!

Gosia S. pisze...

Mistrzyni!!!
Wesołych Świąt! Buziaki!

Jaszmurka pisze...

Cudnych Świąt! :D

piedra preciosa pisze...

Spokojnych Świąt Karola!

odskocznia jutki pisze...

Najserdeczniejsze życzenia zdrowych,
radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy,
smacznego jajka, mokrego dyngusa,
a także odpoczynku w rodzinnym gronie.
Niech każdy z nas wykorzysta ten czas jak najlepiej Odskocznia jutki

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Kochana,
życzę Ci Rodzinnych i Radosnych Świąt Wielkiej Nocy
buziaki
Mimowolne Zauroczenia

Katka pisze...

Przepiękna praca :) Wesołych Świąt!

Mammamisia pisze...

Najserdeczniejsze życzenia z okazji Wielkiej Nocy życzę Tobie i Twojej rodzince!
Iza

LinkWithin

.