środa, 18 kwietnia 2012

The ScrapCake & C'est Magnifique

Witajcie kochani! W tym miesiącu The ScrapCake DT połączył swe siły z innym strasznie fajnym i bardzo zdolnym Design Teamem - C'est Magnifique Kit Club, który to Kit Club już po raz kolejny ma w swojej ofercie nasze kolekcje TSC. Kwietniowy zestaw C'est Magnifique jest pełen naszej kolekcji My Private Happiness oraz mnóstwa ślicznych i wspaniale dobranych dodatków różnych innych marek. Zarówno TSC DT jak i C'est Magnifique DT w tym miesiącu pracowały z tym samym zestawem, efekty można oczywiście obejrzeć na blogu TSC oraz na blogu naszego Partnera, a ja mam dziś do pokazania moje 3 prace, które powstały z tego wspaniałego zestawu produktów:




~~ Remember this beautiful day ~~



~~ What a wonderful world ~~



~~ Hello You ~~



Pozdrawiam ciepło i wiosennie! :*

11 komentarze :

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Cudne Lo!!!! Delikatne i ukwiecone :)
Pierwszy mnie zachwyca najbardziej!!!!
Pozdrawiam ~~Wielka Karolowa fanka~~ :)

Mammamisia pisze...

Witaj Karolino!
Uwielbiam Twoje prace i dla mnie jesteś mistrzynią.
Stale zakładam na Twojego bloga choc rzadziej komentuje. Chciałam Cię zapytać o strone z inspiracjami, którą kiedyś podalas i pisalas ze przeglądasz ja czasem długie godziny.Mnie wtedy też się strasznie podobała i znalazłam tam dużo wspaniałych pomysłów na wypieki i inne cuda.Zapisalam ja w starym komputerze a teraz nie moge znaleźć.Czy możesz mi pisać jeszcze raz adres tej strony?
Pozdrawiam serdecznie!
Iza

Karola Witczak pisze...

Dziękuję pięknie dziewczyny!
Iza - jedyne co mi przychodzi do głowy to http://pinterest.com/, zajrzyj tam proszę, może to o tę stronę chodziło?
Pozdrawiam!

CarmenAlice pisze...

wspaniałe prace

Chimera pisze...

Jakie piękne!! Twoje scrapy są dla mnie wzorem, chciałabym kiedyś tworzyć takie cuda:)

Evgenia Petzer pisze...

wow! amazing job!

ingrid pisze...

always a joy to see your pages and these are just GORGEOUS!

pattyo pisze...

Totally gorgeous layouts! Such a beautiful combination of products.

Marcia pisze...

Your work is just beautiful. It makes me happy to look at it. You are very talented. Happy Birthday to you, Karola!

Marcia pisze...

You work is so beautiful! I love your designs. Happy Birthday!

Bea pisze...

Karola cudne!!! Zwłaszcza ten Zosiowy i ostatni mi się podobają!!!

LinkWithin

.