czwartek, 26 kwietnia 2012

Prima & Tagi

Witajcie kochani, dziś znów będą tagi. Ostatnio mam jakąś fazę na tagi, strasznie fajna zabawa z takimi małymi powierzchniami :) Niby jak kartka, a jednak coś innego, z pewnością będzie ich wkrótce więcej. Tymczasem dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka tagów stworzonych w ramach Prima DT, głównie z kolekcji Songbird ale również z Fairy Belle:

~~ Tag nr 1 ~~




~~ Tag nr 2 ~~





~~ Tag nr 3 ~~




Produkty Prima, których użyłam do stworzenia tagów to:
  • TAG 1 - Songbird "Beautiful/Be Happy"
  • Almanac - Wordsmith paper #844165
  • Songbird - Tag-it paper #844073
  • Songbird - Mosaic paper #844042
  • Songbird - Chipboard pieces #555306
  • Fairy Belle  - Resist Canvas #554705
  • Parisa Mayfair Mix #557607
  • Chalotte - Tiffany flowers #557324
  • TAG 2 - using Fairy Belle 
  • Fairy Belle - Firefly paper #950101
  • Fairy Belle - Pearls and Crystals #554118
  • Fairy Berlle - Melisse flowers #555436
  • Resin - Small Birds #890773
  • Pankita - Rose Summer Mix #557591
  • Manette Antique #557263
  • Nature Garden - Charme Rose #555900
  • TAG 3 - using Songbird
  • Almanac - Wordsmith paper #844165
  • Fairy Belle - Pixie Vine #555504
  • Songbird - Tag-it paper #844073
  • Songbird - Chipboard pieces #555306
  • Almanac - Studs and Crystals #553845
  • Songbird - Camille flowers #555542
  • Pankita - Rose Summer Mix #557591
  • Resist Canvas - Flowers 2 #554767

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego końca tygodnia! 

12 komentarze :

София Цаль pisze...

Bardzo miły tagi!
Lubię odwiedzać twój blog)) jest miły muzyka)

Kuba pisze...

Proszę Pani Karolu! Ja nic nie wiedziałem że Pani miała urodziny i przegapiłem bo teraz nie za często jestem na blogach. Proszę się nie gniewać że ja nie wiedziałem. Życzę Pani wszystkich pięknych dni i dużo zdrowia i dużo słońca i trochę cienia pod drzewami też się przyda. Bardzo dużo uśmiechów na wszystkie dni a nie tylko na urodziny i samych miłych chwil na zawsze. Dużo ciepła w lecie i mało mrozu w zimie. Dużo zabawy i żeby nie było kłopotów. Chciałbym żeby się wszystko spełniło. Jeszcze mi się przypomniało że dużo pieniędzy Pani życzę żeby Pani wygrała cała walizkę dolarów żeby Pani miała na wakacje i super ciekawe rzeczy. Pysznych obiadów i deserów i żeby Róża miała same 6 aż do końca szkoły. I żeby się Pani nie zmieniała w późniejszym życiu. Tego Pani życzę i będę czarował w kciuki żeby się spełniło.
Dużo miłych chwil Kuba.

Alina pisze...

Wooow! This tags are amazing! I love them but I have never tried to make one ... unbelievable, right?
Hugs!
Alina

Matilde pisze...

Bardzo lubię tagi, a Twoje właśnie skradły mi serce :))

nwilliams6 pisze...

Just amazing as usual! I totally love to come visit your blog - I feel so inspired!!!

Magda(i)Lena pisze...

Przepiękne i szalenie inspirujące! Cuda, cuda....

nowalinka pisze...

Ale cudne te tagi, lekkie i zwiewne. Najbardziej urzekł mnie ten z baleriną :)

Edilza Teixeira pisze...

Oi Charles!!!

Me apaixonei pelos seus TAG's, são belíssimos.

Beijos

Bellaidea pisze...

Sama coraz bardziej przekonuję się do tej formy a w Twoim wykonaniu tagi BARDZO mi się spodobały!

Женя Joy_L pisze...

so cute tags

pattyo pisze...

These are all so beautifully breathtaking! I could sit here all day staring at them. Tags have become my new favorite thing to make--I just wish mine looked half as nice as your's do!

Ulica Motyli pisze...

Fantastyczne prace. Lecę na zakupy po te śliczne stemple.

LinkWithin

.