niedziela, 15 kwietnia 2012

Prima - pomysł i nowiny!

Witajcie kochani! Pomyślałam, że niedzielny wieczór to dobra pora, aby wpaść na chwilę na swojego bloga i pokazać Wam coś nowego :) W piątek na blogu Prima miałam okazję przestawić mój skromny pomysł na zastosowanie primowych kwiatków. Pomysł jest o tyle niecodzienny, że tym razem sięgnęłam po kwiatki traktowane - jak mi się wydaje - trochę po macoszemu, w czasach., gdy bardzo dostępne i "trendy" są wszystkie odmiany przestrzennych różyczek i tym podobnych kwiatków. Myślę, że czasem warto jednak zwrócić uwagę na te mniej przestrzenne, a właściwie całkiem płaskie kwiatki - Essentials! Czy wiecie, że Prima ma je w swoim asortymencie wraz z każdą nową kolekcją? 


Do mojego projektu wybrałam kwiatki z kolekcji Songbird, użyłam minimum papierów, a kompozycję oparłam o kilka kół i specjalnie przygotowane tło. Szczegóły moich zabiegów czynionych na kwiatkach znajdziecie W TYM POŚCIE - serdecznie zapraszam,  a u mnie - jak zwykle skrót...czyli ... były sobie kwiatki.... 





... oraz efekt końcowy:

~~ Lucky ~~






Produkty Prima, których użyłam to:

  • Songbird - Mosaic paper # 844042
  • Songbird - Tag-it paper #844073
  • Songbird - Jotz paper #844066
  • Songbird - chipboard pieces #555306
  • Songbird - journaling chipboards #554828
  • Songbird - Essentials Petals #555580
  • Songbird - Pixie Vine #555610
  • Songbird - Charme Rose #555573
  • Pankita Rose Winter Mix #557584
  • Resin - small birds #890773
  • Resin - bird homes #890834
  • Parisa Mayfair Mix #557607

A na koniec jeszcze jedna ważna i bardzo ekscytująca wiadomość - Prima ogłasza nabór do Zespołu Projektowego! Tak, tak, to już ten czas!! Zachęcam gorąco wszystkich zainteresowanych do składania aplikacji! Moje dwa lata w Prima DT były fantastyczne, magiczne i pełne niesamowitych doświadczeń - gorąco polecam i proszę abyście się za długo nie zastanawiali i nie rozważali czy macie szanse czy nie - nigdy nie wiadomo czego w danym roku Prima potrzebuje i czego szuka - może właśnie Twojego talentu, pięknego stylu i Twojej fantastycznej osobowości? Do dzieła! Trzymam kciuki, szczególnie za Polki! :)) Wszystkie szczegóły naboru znajdziecie klikając w poniższy link/obrazek: 


Logo lg

Życzę powodzenia!! :* A poza tym - życzę Wam wspaniałego nowego tygodnia, niech będzie pełen kreatywnych uniesień! :*


7 komentarze :

Romy pisze...

Wow, your layout is simply amazing! I love your creative use of the essentials flowers!

pasjonatka pisze...

te kwiaty sa bajkowe ;)

Pasja Kati pisze...

Boski scrap.
Delikatny i pięknie ukwiecony.
Oczu oderwać nie mogę.

nwilliams6 pisze...

Makes me want to go dig out all my flowers and make something! Wow - you really know how to make the best scrapbook pages in the world!!!

Bellaidea pisze...

Jestem Ci bardzo wdzięczna, mam całą półeczkę z takimi kwiatkami i chyba o nich zapomniałam, chyba czas się z nimi przeprosić:)

Michelle pisze...

O, piękny scrap! I jak urosła Twoja córka!

Ayeeda pisze...

Jak zwykle dech mi zaparło!!!! Cudowny i dziewczęcy scrap :*

LinkWithin

.