środa, 11 kwietnia 2012

Gościnnie w Diabelskim Młynie + 2 wyzwania :)

Witajcie kochani, mam nadzieję, że ochłonęliście trochę po Świętach, bo mam dla Was propozycję fajnej zabawy a nawet dwóch :)
Dziewczyny z Diabelskiego Młyna zaprosiły mnie do udzielenia wywiadu i zaproponowania nowego wyzwania na ich blogu - zgodziłam się, a efekty, czyli Karolę w krzyżowym ogniu pytań można przeczytać, oraz obejrzeć fantastyczne prace załogi DM - na ich blogu już dziś

Diabelski Młyn

Serdecznie zapraszam do podjęcia wyzwania, którego tematem są ... nawiasy. Uwielbiam "nawiasowy" kształt a kartki "nawiasówki" są moimi ulubionymi. Ponieważ kształt ten w wielu różnych opcjach jest już bardzo popularny - mam nadzieję, że zadanie nie nastręczy nikomu problemów. Zapraszam do stworzenia pracy w dowolnej formie (kartka, scrap, album itd) i formacie, ważne jest aby zachowała "nawiasowy" kształt oraz zawierała przynajmniej 5 warstw. Moje dzisiejsze karteczki tylu warstw nie mają, ale są jak najbardziej w moim - ostatnio ulubionym, delikatnie nawiasowym kształcie:






Powyższe karteczki stworzyłam wykorzystując nowe kolekcję Pink Paislee - London Market oraz Spring Jubilee

Nagrodą w tym wyzwaniu są dwie kolekcje The ScrapCake mojego autorstwa : Jasna Strona Życia oraz Moje Prywatne Szczęście:

  

Zapraszam do zabawy!!! 

A jeśli komuś będzie mało albo wyzwanie okaże się zbyt łatwe - zapraszam do podjęcia jeszcze jednego wyzwania - na blogu The ScrapCake! Wystarczy stworzyć pracę z wykorzystaniem darmowych elementów dostępnych na blogu! 

CLICK ON THE IMAGE FOR THE ENGLISH VERSION OF TSC CHALLENGE!


TSC Challenge

Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam ciepło!

7 komentarze :

wiosanka pisze...

Świetne wyzwania Karolu, na pewno spróbuję swoich sił :-)
A Twoje karteczki są zachwycające! Kwintesencja pastelowości i perfekcja wykonania! ;-)

Pozdrawiam!

Po prostu Asia pisze...

Świetnie czytało się wywiad :)
Z wyzwaniem zmierzę się na pewno :*

pattyo pisze...

I always look forward to the beautiful treasures you make!

Neltine pisze...

Wouwiiiii What a great cards you made. I love those colors so much.
You made somethingwonderful here;)

Neltine

Kuba pisze...

Dzień dobry. Proszę Pani Karolu właśnie byłem na Diabelskim Młynie i przeczytałem cały ciekawy wywiad. Nawet napisałem trochę od siebie w komentarzu. Podaję linkę http://diabelskimlyn.blogspot.com/2012/04/diabelskie-wyzwanie-z-karola.html?showComment=1334243123148#c7953739224547016628
Wszystkie Pani prace są super i nie wiem którą wybrać na najlepszą ale ta z filiżanką jest bardzo ładna na dzisiaj chociaż tak naprawdę to każda Pani praca jest najpiękniejsza.
Dobrego dnia i samych miłych chwil, Kuba.

Solange Marques pisze...

Amazing works Karola!!

Rommel pisze...

Oh gosh! Your works just stunning! Love it all Karola! xoox

LinkWithin

.