sobota, 21 kwietnia 2012

Gościnnie dla Agaterii - cz. 3

Witajcie sobotnio! Mam nadzieję, że weekend upływa Wam spokojnie i już wszędzie zawitała piękna wiosna! Mój weekend jest tym razem mocno scrapowy (dużo prac w toku, z czego się cieszę ogromnie) ale też pod znakiem radowania się piękną pogodą na zewnątrz :)) Koniecznie wybierzcie się gdzieś jeszcze dziś lub jutro!
Dziś przynoszę ze sobą kolejne prace stworzone jako Gościnna Projektantka dla producenta stempli - rodzimej marki Agateria. Pisałam już kilka razy, że to wydarzenie zdecydowanie popchnęło mnie ku eksperymentom ze stemplami, dzięki niemu doceniłam ich urok na pracach i ... nawet zrobiłam porządek w moich stemplowych zasobach :)) Przeprosiłam się z moimi zleżałymi tuszami różnego rodzaju, cud, że jeszcze da się nimi stemplować :)) Dziś mam dwa tagi - tworzenie tych małych kompozycji sprawiło mi wiele radości - coś lekkiego (dosłownie!), coś delikatnego i coś shabby chic - zapraszam:

AGATERIA polskie stemple dla kreatywnych


Bazą moich tagów jest zwykła, gruba tektura falista - fragment dużego kartonu. Kolor tektury i jej faktura są bardzo inspirujące, zatem postanowiłam nie zakrywać jej żadnymi papierami ale za to stworzyć ciekawe tło z pomocą stempelków Agaterii. Całą powierzchnię obu tagów zapełniłam odbitkami stempli Róże + Listki 2, oraz Rozetka 1. Stemplowałam za pomocą tuszu do embossingu, a następnie całość pokryłam białym pudrem i roztopiłam wzory - w ten sposób powstały ażurowe, delikatne tła, których można by już wcale nie ozdabiać. Ja jednak nie poprzestałam na tłach i stworzyłam małe kompozycje z kwiatów i dodatków, które dopełniłam stemplowanymi na kolorowym brystolu różyczkami i listkami ze wspomnianego zestawu.  Rozetki również nastemplowałam na papier, a następnie wycięłam - to dodatkowe elementy moich malutkich kompozycji. 








Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do tworzenia wyjątkowych teł za pomocą stempli, nie tylko tych specjalnie przeznaczonych do teł, ale również każdych innych, dzięki tej prostej technice mamy szansę stworzyć naprawdę piękny i niepowtarzalny wzór! Mnie się ogromnie podoba ten biały delikatny rzucik na tekturze - będę to powtarzać! :))

Pozdrawiam ciepło i ogromnie dziękuję za wszystkie wspaniałe życzenia urodzinowe - o tym będzie osobny post :)) Tymczasem życzę Wam udanego weekendu! 

17 komentarze :

Niebiesko_Oka pisze...

Cudne tagi!
Ten z tłem pełnym róż pobudził moją wyobraźnię!!!
Zapragnęłam również stworzyć coś tak pięknego ;).

Marbel pisze...

A lovely card and delicate.

Drycha pisze...

pysznie :)

kasia23112511 pisze...

Przepiękne rzeczy tworzysz :) Czuję się totalnie zauroczona :)

KOLOROWY ptak pisze...

cudownie kwieciście :)

Magda Polakow pisze...

Woow, rewelacja. Karola, wiecej stempli na pracach prosze! ;)

pattyo pisze...

These tags are gorgeous! Love the stamps, too!

pattyo pisze...

These tags are gorgeous! Love the stamps, too!

Michelle pisze...

Piękny, delikatny efekt!

Naerra pisze...

So sweet tag! I love your style!

IWA pisze...

Piękne, delikatne i oryginalne!

Sharon pisze...

These tags are gorgeous! I love the kraft, pink, and blue. What a beautiful color combonation! Love all the accents and the resin pieces really make a statement! Thank you for sharing your work! Just lovely.

Znaczniki te są wspaniałe! Uwielbiam kraft, różowy i niebieski. Co za piękna combonation kolor! Uwielbiam wszystkie akcenty i elementy żywiczne naprawdę złożenie oświadczenia! Dziękujemy za udostępnienie swojej pracy! Po prostu cudownie.

Tanka pisze...

Very beautiful tag!

Helen Tilbury pisze...

What a beautiful tag Karola! This is truly inspirational!!

Ro Miqueletto pisze...

Hi, Karola

A lovely card and delicate, beautiful!!!!!!!!!

XOXO

Ro Miqueletto

Kelly_Deal pisze...

Karola, Your tags are gorgeous! Thanks for the inspiration!

Ayeeda pisze...

Cudowne!!! Jesteś nieustającym źródłem inspiracji! Stemple i te dodatki - mrrrrr :)

LinkWithin

.