czwartek, 12 kwietnia 2012

Gościnnie dla Agaterii - cz. 2

Witam ciepło późnym czwartkowym wieczorem! Ostatnie dni dają mi mocno w kość, masa pracy i masa planowania przyszłości - cieszę się z tego, bo lubię kiedy dużo się dzieje! Na moim scrapowym stole również wiele się dzieje, ostatnio powstało sporo prac, które mam nadzieję sukcesywanie pokazywać w najbliższych dniach. :)
Dziś mamy kolejny kwietniowy czwartek, a jako, że w kwietniu jestem Gościnną Projektantką u Agaterii - producenta przepięknych stempelków - dziś chciałabym pokazać kolejny projekt jaki stworzyłam w ramach tej współpracy, z której bardzo się cieszę, bo to prawdziwa mobilizacja do pracy ze stemplami.


AGATERIA polskie stemple dla kreatywnych


Na dziś przygotowałam layout, którego kompozycja opiera się na kilku rozmiarach kół. Dzięki stempelkom - Rozetka 1 i Rozetka 3 mogłam stworzyć piękne "serwetkowe" kółka do mojej pracy. Największa Rozetka 3 jest tutaj tłem pod tytuł scrapa, natomiast mniejsze rozetki umieściłam po dwóch stronach zdjęcia - co stworzyło spójną i zbalansowaną kompozycję. Bardzo lubię motywy koła, a piękne, ozdobne stemplowane motywy dodają wiele uroku pracy i wzbogacają całość. 




Jak już wspominałam poprzednio - bardzo podobają mi się nieregularne chlapnięcia farbą ale nie mam ku temu wprawnej ręki i prawdziwie artystyczne i niekontrolowane chlapnięcia pozostawiam mistrzyniom, sama za to wykorzystałam stempel Kleks 2, który nadał swobodnego charakteru pracy, oprócz stempla naniosłam kilka kropel z glimmer mista oraz wzbogaciłam moją markowaną "chlapaną" kompozycję białymi kropeczkami z farby 3d. "Chlapnięcia" wyglądają naturalnie a dodatkowo zyskały trochę tekstury dzięki odstającym kropkom farbki. 




Czy wspominałam jak bardzo podobają mi się stemple Róże + Listki 2? Są fantastyczne! Tydzień temu nastemplowałam i powycinałam ich całe mnóstwo, wykorzystałam wówczas wszystkie elementy z tego zestawu, dziś jednak w mojej pracy pojawiły się same listki w sąsiedztwie papierowych kwiatów - to wspaniały i pasujący do każdego kwiatka - dodatek! 



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło! ;* 

10 komentarze :

Karola Witczak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gerry van Gent pisze...

Oh My, sweetie, this is absolutely amazing! Love all the details!
Hugs ~Gerry~

lucy z mazur pisze...

Jaka piękna praca

pattyo pisze...

This is so beautiful! You really should write a book.

Amé pisze...

Tes pages sont un pur délice pour les yeux!!! J'adore tout ce que tu fais!!!!

Cindy Gay pisze...

Very pretty. Looks like a Victorian Valentine!

Michelle pisze...

Piękny, taki wiosenny i radosny :)

Nusha pisze...

Невероятно красиво!

Ulica Motyli pisze...

Cudowna praca.
Pozdrawiam

Lida pisze...

Woow what a great layout
this so beautiful !

Hugs lida lipman

LinkWithin

.