czwartek, 5 kwietnia 2012

Gościnnie dla Agaterii - cz. 1

Witajcie kochani, dzisiaj będzie niecodziennie, ponieważ główną rolę w dzisiejszym poście zagrają stemple - coś, czego mam dużo w warsztacie a traktuję zwykle - wstyd się przyznać - po macoszemu. Dlatego też kiedy otrzymałam zaproszenie do zostania Gościnną Projektantką dla Agaterii - producenta stempli, w kwietniu - bez wahania zgodziłam się. Pomyślałam, że to doskonała mobilizacja do intensywnej pracy ze stemplami, która - jak miałam nadzieję - otworzy w moim mózgu klapkę pt. "jakie to faaaajne!" :) I tak się stało. A dziś zapraszam do obejrzenia dwóch pierwszych prac, jakie stworzyłam z wykorzystaniem cudnych stempli Agaterii:

AGATERIA polskie stemple dla kreatywnych

Pierwszą pracą, którą na dziś przygotowałam jest layout. Dość wyjątkowy, ponieważ na przekór moim codziennym scrapowym ciągotom - nie ma na nim ani jednego kwiatka! Zaraz, zaraz, chwileczkę... czy aby na pewno? :)) Tym razem zamiast gotowych kwiatów użyłam mnóstwa stemplowanych i wycinanych - Róże + Listki 2 Agaterii są REWELACYJNE do stworzenia gąszczu warstwowych kwiatów na każdej pracy. Poza różyczkami użyłam także stempla Kleks 2 do stworzenia kilku dekoracyjnych plamek. Jeśli ktoś tak jak ja - nie jest zbyt biegły w pięknym chlapaniu farbami - z powodzeniem może takie chlapnięcia zastąpić odbitką stempla. U mnie jest to dwa razy stemplowany obrazek (raz pomarańczowym tuszem, drugi raz ciemno brązowym), a następnie poszególne krople pokryłam farbką 3d, aby nadać trochę tekstury ozdobie. Oczywiście możemy najzwyczajniej w świecie odbić stempel za pomocą tuszu czy farby i mamy piękny kleks gotowy!  Wprawne oko dojrzy na tym scrapie jeszcze jeden stempel - jest to Rozetka 1, której fragmentami pokryłam górny i dolny brzeg scrapa - z tego stempla można stworzyć piękną, falbankową koronkę! 





Drugą pracą, którą chciałabym Wam dziś pokazać jest kartka, tzw. nawiasówka, które wprost uwielbiam. Do ozdobienia tej kartki wykorzystałam tylko papier, stemple i jedną papierową gotową różę. Naprawdę nie trzeba wiele aby stworzyć bogatą w dodatki pracę, z wieloma warstwami i ciekawymi akcentami. Tutaj pojawiły się wspomniane przeze mnie wcześniej - Róże i Listki 2 oraz przepiękna, fantastycznie pasująca do kształtu kartki -  Rozetka 3 - trzy częściowe cudo o szerokich możliwościach. Środkową część rozetki odbiłam na osobnym kawałku papieru, wycięłam wzór dziurkaczem ozdobnym i nakleiłam na środek większej rozety za pomocą taśmy 3d, można więc powiedzieć, że rozłożyłam rozetkę na części :) Na sam wierzch rozety powędrował cytat Paula Cohelo o marzeniach, którego nazwisko w celach estetycznych odcięłam od cytatu (przyznaję się bez bicia - najzwyczajniej w świecie nie mieścił mi się z nazwiskiem, ale Wy nie róbcie tego w domu! ) :)) Różyczki nastemplowałam na jednokolorowym papierze do scrapbookingu i tak jak w poprzedniej pracy - wycięłam i zastosowałam jako dodatek. Bardzo polecam tę technikę - wymaga może odrobinę więcej czasu i pracy ale efekt jest zdecydowanie wart poświęcenia. :)



I to już wszystko na dziś, nie zapomnijcie odwiedzić bloga Agaterii aby podziwiać mnóstwo świetnych inspiracji! 
Pozdrawiam ciepło :*




7 komentarze :

Bajjka pisze...

Karoluś, Ty to jesteś mistrzyni :) scrap stemplowy! genialny jest!!!! :*

Jytte pisze...

Woooawww .. Your creations are so LOVELY !!! I love the soft colors and the shabby look.

Hugs from Denmark
Jytte

JagaBa pisze...

Absolutnie piękne wszystko!!!!Wspaniale wykorzystane stempel..ach i te pastelowe kolorki!!!Szczerzę podziwiam..nie od dziś:)))

pattyo pisze...

Oh, Karola! The layout is so pretty and I really love the card! Your work is always exquisite!

pattyo pisze...

Oh, Karola! The layout is so pretty and I really love the card! Your work is always exquisite!

IWA pisze...

Oszołamiające prace!

nwilliams6 pisze...

Wow!!! I love seeing you have created - inspires me to a whole other level!!!!

LinkWithin

.