piątek, 27 kwietnia 2012

Glitz wiosennie

Witajcie kochani, mam nadzieję, że wyjątkowo długi weekend, a raczej "prawie cały wolny tydzień" zaczyna się dla Was wspaniale :) Dziś mój dzień na blogu Glitz, zatem i tutaj chciałabym pokazać Wam moje prace, które stworzyłam w kwietniu dla tej marki.  
W tym miesiącu mamy wspaniałe wiosenne wyzwanie z bardzo inspirującym zdjęciem: 

Image

Mój pierwszy layout, który chciałabym Wam pokazać również jest bardzo wiosenny, inspirowałam się kolorami ze zdjęcia i lekkim, radosnym klimatem, jaki przedstawia kolaż powyżej. To zdjęcie, na którym Karmelkowa Zosia zachwyca się wiosennym słońcem było po prostu idealne do projektu jaki chciałam stworzyć.  Użyłam tutaj kolekcji Glitz - Pretty In Pink  z małą pomocą linii Beautiful Dreamer. Wybrałam delikatne, miękkie kolory z obydwu kolekcji chcąc stworzyć bardzo świeżą, ale i trochę "rozmarzoną" pracę. Zakochałam się w nowym produkcie Glitz - warstwowych naklejkach - Layered Stickers i jestem pewna, że i Wam się one spodobają. To piękne cytaty w formie etykietek i banerów - świetne na każdą okazję, ja wybrałam cytat z profilem małego dziecka :) Jak zwykle użyłam też cieniutkich karteczek z Paper Layers do stworzenia warstw na tle oraz pod zdjęcie. Kolekcja Pretty In Pink ma niesamowicie piękne Paper Layers, baaaardzo shabby chic!

   




Mój drugi scrap na dziś "opowiada" o umiłowaniu życia. Życie jest piękne, nawet jeśli na pierwszy rzut oka wydaje się ciężkie i szare, zawsze jest możliwość, aby spojrzeć dookoła siebie i docenić to co najważniejsze, cieszyć się małymi rzeczami i... doświadczać tak wielu wspaniałości jakie los nam daje. Tytuł mojego scrapa mówi wszystko. Swoje zdjęcie ubrałam w przepiękną kolekcję Happy Travels, która jest doskonała na każdą okazję, nie tylko do oprawy zdjęć z podróży - jak widać na załączonym obrazku :)). Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w tych cudnych kolorach i motywach retro - turkus i czerwień... mrrr... 






Produkty Glitz Design, których użyłam do stworzenia powyższych prac, to:

"Spring" layout:
Glitz Design - Beautiful Dreamer papers: Damask
Glitz Design - Pretty In Pink papers: Stripe
Glitz Design - Pretty In Pink  Paper Layers
Glitz Design - Pretty In Pink  Layered Stickers
Glitz Design - Pretty In Pink Peek-a-boos
Glitz Design - Pretty In Pink  Glitzers
Glitz Design - Pretty In Pink  Epoxy Stickers

"Life is a beautiful thing" layout:
Glitz Design - Happy Travels papers:  Stripe, Bicycle, Polka
Glitz Design - Happy Travels 6 x6 Paper Pack
Glitz Design - Happy Travels  Whatnots
Glitz Design - Happy Travels  Titles Stickers
Glitz Design - Happy Travels  Chipboard album (one page)

Życzę Wam wspaniałego weekendu! 

10 komentarze :

Aka pisze...

Woow! zapierają dech w piersi:) pierwszy prześliczny słodki, drugi tak super skomponowany, że się nie mogę oderwać od oglądania...

Gosia S. pisze...

Uwielbiam!

marg0006 pisze...

Great job.

marg0006@verizon.net
Loving Scrapper101

pattyo pisze...

Beautiful layouts! Love the papers!

Anita Braddock pisze...

this is so Beautiful love it. thanks for sharing
abbraddock@msn.com

ingrid pisze...

always a joy to see your work! gorgeous pages! xxx

Po prostu Asia pisze...

Niesamowiteee! :D

Erita pisze...

Przepiękne LO, szczególnie ten pierwszy jest niesamowity ta delikatność pasteli, motyle, kwiaty, łagodne połączenie... Cudowne :) Dróżka sprowadziła mnie do Ciebie z wyzwania na Diabelskim Młynie, tam najpiękniejszą kartką wydawała mi się być ta z filiżaneczką, niezwykłe zielone kwiaty, kto by pomyślał, że tak pięknie się wkomponują. Niebieskie pąki ukryte na tle obrazka są bardzo intrygującym akcentem, taką ukrytą niespodzianką :) Pozdrawiam serdecznie i będę śledzić koniecznie, bo na prawdę tworzysz piękne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie!

Elisabeth Bakken pisze...

Wow, great pages!!
Just love them!

Ayeeda pisze...

Ciągle zaskakujesz, ciągle zachwycasz!!! Cudowne prace!

LinkWithin

.