piątek, 30 marca 2012

Trochę słońca, trochę Glitz-a

Witajcie kochani, dziś przynoszę ze sobą kolejne inspiracje spod szyldu Glitz Design. W tym miesiącu mieliśmy fantastyczne wyzwanie dla wszystkich, którzy lubią wykorzystywać w swoich pracach zadrukowany pismem, lub nutami papier. 

Image

Wcale nie jest trudno stworzyć pracę z takimi elementami z materiałów Glitz, ponieważ mamy do dyspozycji dodatki zwane Paper Layers! W każdym zestawie znajdziecie kilka delikatnych, cienkich, prawie bibułkowych papierków z motywami m.in ze stron książek. Ja uwielbiam wykorzystywać je jako podkład pod zdjęcia oraz do tworzenia warstw i właśnie w taki sposób zastosowałam je w poniższej pracy: 


Użyłam tutaj także papieru z kolekcji Beautiful Dreamer (Damask strona "lewa"), który również ma nadruk przypominający książkę lub może gazetę. Karteczka przypominająca stronę z książki, którą użyłam pod zdjęciem pochodzi z kolekcji Dance In Sunshine i jest to właśnie wspomniany przeze mnie wcześniej dodatek z Paper Layers. Bardzo lubię łączyć w jednym projekcie różne kolekcje i moje dzisiejsze scrapy są stworzone właśnie w taki sposób.




Drugi scrap, który chcę Wam dziś pokazać powstał głównie z kombinacji dwóch kolekcji Beautiful Dreamer oraz Dance In Sunshine. Miałam zamiar stworzyć bardzo kolorowy, dziewczęcy layout a jednocześnie delikatny i "miękki", podkreślający to świetne letnie zdjęcie Róży - mam nadzieję, że mi się to udało. Tło stworzyłam używając kilku szerokich pasów papieru w odcieniach różu i żółci, dodatkowo użyłam masek a na koniec dodałam sporo warstw stworzonych z dodatków Glitz, takich jak naklejki Glitzers czy karteczki i wycinanki Whatnots. Ten wielki błękitny kwiat od Manor House Creations okazał się idealny do mojego scrapa :)





Produkty Glitz Design, które wykorzystałam:

"Live the life you've dreamed":

Glitz Design - Beautiful Dreamer papers: Damask
Glitz Design - Dance In Sunshine papers: Damask, Polka, 
Glitz Design - Dance In Sunshine Paper Layers
Glitz Design - Dance In Sunshine Whatnots
Glitz Design - Dance In Sunshine Glitzers
Glitz Design - Vintage Blue Epoxy Stickers

"You are my sunshine":

Glitz Design - Dance In Sunshine papers: Damask, 
Glitz Design - Vintage Blue papers: Rose
Glitz Design - Beautiful Dreamer papers: Polka, Stripe, Floral
Glitz Design - Beautiful Dreamer Whatnots
Glitz Design - Beautiful Dreamer Journaling Stickers
Glitz Design - Beautiful Dreamer Glitzers
Glitz Design - Beautiful Dreamer Epoxy Stickers


Wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią mi, że na mojej poczcie czeka na mnie paczka z nowymi kolekcjami Glitz, których naprawdę już nie mogłam się doczekać, wiec mam nadzieję, że wkrótce będę mogła Wam pokazać coś stworzonego z nowości :))

Tymczasem dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że i mnie wreszcie uda się napisać posta z relacją ze Skrapowiska - zajrzyjcie niebawem!


12 komentarze :

Ksu pisze...

какие красивые весенне-летние страничи!!

Karolka Olek pisze...

pełne kolorów, takie lubię! szkoda, że ja nie doszlam jeszcze do takiej perfekcji:(

Tusia pisze...

Przepiękne :*

Lili pisze...

oba piękne, dziewczęce, wiosenne:)))

mazionta pisze...

Super. Uwielbiam twoje pastelowe prace- pełne kolorów!

HomeScrapHome pisze...

pięknie i wiosennie, w kolorach w które nigdy chyba nie "ubiorę" moich chłopaków - a u Ciebie mogę się podelektować:) super było się spotkać - gdzie i kiedy będzie następna okazją???

gorące buziaki

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudowne!!!

pattyo pisze...

You always make the most beautiful layouts!

Viol pisze...

Cudne cudne cudne!:) ja uwielbiam nutki ;D ha!:)

Viol pisze...

Cudne cudne cudne!:) ja uwielbiam nutki ;D ha!:)

Lea L. pisze...

These are SO gorgeous, Karola! I love the beautiful Spring colors, and gorgeous layers!!

Ayeeda pisze...

U Ciebie jak zawsze przepięknie!!! Cudowne warstwy i dodatki, że ciężko oderwać wzrok :*

LinkWithin

.