piątek, 23 marca 2012

The Twinery - mały debiut :))

Witajcie! Dziś króciutko - ale ma temat, a jakże! Dzisiaj przyszła i moja kolej na swój post na blogu The Twinery, gdzie prezentuję moje pierwsze projekty, w których wykorzystałam cudne sznureczki marki The Twinery! Zrobiłam dwie kartki i starałam się pokazać zastosowanie sznureczków w ciekawy sposób, mam nadzieję, że Wam się spodoba i być może zainspiruje... U mnie tylko zajawka, po więcej zapraszam na blog The Twinery


Pozdrawiam ciepło i... widzimy się jutro w Łodzi, taaaaaaaaaaak? :))

4 komentarze :

Bellaidea pisze...

Słodziutki ten debiucik:)
Wiem ze bedziesz teraz bardzo zajeta w weekend ale Ktos potrzebuje Ci wyslac Cos, pamietasz?

Tusia pisze...

Naturalnie, że tak :)

Magda Polakow pisze...

Bylam, widzialam...cudo!

Niebiesko_Oka pisze...

Piękne kartki! Piękny debiut!
Bardzo pomysłowe wykorzystanie sznureczków :).

LinkWithin

.