niedziela, 4 marca 2012

Słonecznie i kolorowo...

... bardzo chciałabym aby już tak było :) Pozostaje cierpliwie czekać i ... scrapować ;) Witajcie niedzielnie! Dziś chciałabym Wam pokazać kilka prac stworzonych z mojej najnowszej kolekcji My Private Happiness zaprojektowanej dla The ScrapCake. Praca z papierami, których wzory stworzyło się samemu jest nie lada frajdą, bo już od powstania koncepcji na kolekcję widziałam te wzory na pracach, jednym słowem miałam jakąś tam wizję i teraz mogę tę wizję zrealizować "na żywo". 
Dziś na blogu The ScrapCake rozpoczęłyśmy nowy cykl tematyczny i serdecznie zapraszam Was do naszej ScrapCake'owej Kuchni po garść fantastycznych przepisów kulinarnych na pyszne desery zobrazowanych fantastycznymi pracami naszego Design Teamu! Klikając na obrazek przeniesiesz się w świat słodkości ;)

~~~~ wersja polska:


~~~~ english version: 



A ja, jako, że tym razem nie wzięłam udziału w tej akcji, mam do pokazania dwie karteczki nawiasowe - radosne, słodkie i kolorowe, oraz layout z Różą w roli głównej, a w drugoplanowej: My Private Happiness. :) Pierwszą zrobiłam dla pewnego utalentowanego dżentelmena, a drugą - na inną okazję ;) Obydwie w moim ulubionym i już dość popularnym - "nawiasowym" kształcie. Te dwa konkretne kartkowe "nawiasy" dla odmiany wycięłam za pomocą wykrojnika.




A na koniec jeszcze Lo - bardzo, bo potrójnie "nawiasowe", dzięki maszynie Cricut Expression :))




Pozdrawiam ciepło! :*

9 komentarze :

Drycha pisze...

powinno być "Słonecznie i Karolowo..." :D

Tusia pisze...

Wszystko piękne, ulotne, delikatne i Karolciowe :) :*

Debbie pisze...

Beautiful ... beautiful ... BEAUTIFUL!!!

mazionta pisze...

Fajne prace. Z Twojej nowej kolekcji jakoś tak "lekko" się tworzy

Katka pisze...

Karteczki nawiasowe - Twój znak rozpoznawczy, jak zwykle piękne, kolorowe, delikatne :)

Bellaidea pisze...

Miodzio! :)
ps. kolejny email na szybko już w Twojej skrzynce

zuziucha pisze...

Karola, jak zwykle cuda. Twoje LOsy to jak dla mnie marzenie ściętej głowy. Poprostu genialne. No i ten oczywiście też. A kartki? Zazdroszczę tym, którzy je dostaną.

pattyo pisze...

So beautiful cards and layout!

lilavati pisze...

Twoje kartki niezmiennie mnie zachwycają:)

LinkWithin

.