piątek, 16 marca 2012

Pink Paislee Color Crush!

Witajcie kochani! Ostatnio mało mnie na swoim własnym blogu, wpisy nie są niestety tak częste jak bym tego chciała, ale (jak zwykle) stawiam na to, że to chwilowe. Obecnie wiele się dzieje w moim życiu i osobistym i zawodowym więc jak to zwykle bywa w przypadku zmian - jest małe zamieszanie, ale i nadzieja, że szybko wszystko wróci na właściwe tory, a ja wrócę do częstszego publikowania postów :) Ogromnie dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają i zostawiają po sobie ślad - niesamowicie to doceniam i jest to bardzo ważny czynnik mobilizujący do tego aby jednak częściej się tu pokazać :)) Ok, koniec wstępu, przejdźmy do rozwinięcia...
Na dziś mam dla Was coś absolutnie pięknego, świeżego, soczystego a nawet odrobinę błyszczącego (co u mnie chyba jest rzadkością). Jest to coś, co mnie samą niesamowicie zaskoczyło i jest to jedno z tych wyzwań, którego człowiek się boi przez pierwsze 10 minut a później jest tylko wielka frajda z tworzenia! 
W tym tygodniu na blogu Pink Paislee bawimy się z przepiękną paletą kolorów - Color Crush, oto ona:

 

Cudna, prawda? Dla mnie była zaskakująca... złoto, błyskotki - to naprawdę wielka rzadkość w moich pracach... do tego szmaragdowy odcień zieleni... hmmm... do tej pory nie zaprzyjaźniłam się z nim... Do tej pory! Bo kiedy zaczęłam pracę nad layoutem na bazie tejże palety - byłam zachwycona! Nie, nie swoim tworem, ale tym, jak fantastycznie te kolory ze sobą grają w pracy i jakie fajne dają możliwości. Zachęcam Was gorąco do zmierzenia się z tą paletą i stworzenia czegoś pięknego! A oto moja praca:



Jak zwykle pojawia się tu trochę warstw i drobnych elementów. Piękny zielony papier znalazłam w kolekcji Vintage Vogue, natomiast na tło scrapa wybrałam cudny wytłaczany papier z zestawu Core'dinations Core Impressions Pack. Postanowiłam, że zaprzęgnę moje stemple (z kolekcji Nantucket) do roboty i zrobię trochę stemplowanych i wycinanych kwiatków. Miały być złote, więc pokryłam motyw złotym embossingiem. Niestety ten odcień złota wydał mi się zbyt ciemny i pomyślałam: cóż się stanie jeśli dodam trochę bieli (to częsty tok myślenia w moim przypadku haha). Na embossowanych kwiatkach odbiłam motyw jeszcze raz, ale przesunęłam go trochę względem pierwszego motywu, pokryłam białym pudrem i roztopiłam - tak powstało coś, co kojarzy mi się z cieniem :) Jednocześnie kwiatki są dużo jaśniejsze, a ta "technika' spodobała mi się na tyle, że pewnie jeszcze kiedyś ją powtórzę... 


Czas na trochę detali....


Produkty Pink Paislee, których użyłam to:


Vintage Vogue – Taffeta 00539
Vintage Vogue – Tin Titles 00551
Vintage Vogue – 6×6 Paper Pack 00544
Core’dinations Core Impressions Pack
Nantucket – Clear Stamps 00529
Mistables Misting Mask 00520
Mistables Fabric Pleat Strips 00515
Mistables Journal Tags 00512
Snow Day – Wood Shapes 00577

Pozdrawiam ciepło i wiosennie! 

13 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Soczyście i świeżo! Piękny LO, fantastycznie poradziłaś sobie z tą paletą (zresztą, już dawno Ci mówiłam, że nie ma czegoś takiego, jak "nie-Twoje" kolory :-))

curlyqmosaics pisze...

Absolutely beautiful!

Bellaidea pisze...

Urocza paleta i świetne lo!

rudlis pisze...

Pięknie wszystko u Ciebie współgra :)
Pomysł z podwójnym embossingiem daje ciekawy efekt.
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie miłych słów.
Bardzo sobie to cenię :)

kacperm200 pisze...

genialna kolorystyka ;)
świetny scrap :D

Aka pisze...

Paleta rzeczywiście świetna! Cudny ten scrap :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karola, zachwycasz jak zawsze.

annamariawolniak pisze...

przepiękny jest! cudna praca - jak zwykle. A zestaw kolorystyczny, plus złoty brokat! - no toż to mój hit! :)

pięęęęęknie.. :*

pattyo pisze...

Beautiful layout! Love the technique used on the flower.

zuziucha pisze...

Pięknie. ALe czy u Ciebie kiedykolwiek było NIE pięknie? No, nie zdarzyło się.

piedra preciosa pisze...

Mam wrażenie jakbym na nowo odkryła tą paletę barw, coś niesamowitego!

Ayeeda pisze...

Przepięknie! Czarujesz jak zawsze!

Beatemor pisze...

Ah - gorgeous! Thanks for inspiration :-)

LinkWithin

.