piątek, 3 lutego 2012

Mroźne całusy ;)

Witajcie kochani! Dzisiaj wreszcie spadł jakiś śnieg i nawet się utrzymuje, taka cienka warstewka ale jak cieszy! Mrozu w naszych rejonach strasznego nie ma, ot -6 stopni, więc akurat tyle aby ten cieszący nas tak bardzo - śnieg utrzymać :)) Mroźny za to jest mój dzisiejszy Lo, a jednocześnie niesamowicie ciepły, całuśny i miłosny :) Bo miłość ma wiele twarzy prawda? Dzisiejsza jej twarz jest zmarznięta, ale szczęśliwa, kochająca zabawy na śniegu, czyli ma twarz zimowej Róży z ubiegłego roku :) Róża wysyła "śnieżne" całusy a ja prezentuję mój nowy scrap stworzony na potrzebę mojego dzisiejszego posta na blogu Pink Paislee. Mamy tam tydzień miłosny i wszystkich zaciekawionych serdecznie zapraszam do oglądania wspaniałych i bardzo różnych miłosnych inspiracji od moich koleżanek z Pink Paislee DT

~~ XOXO ~~

Wykorzystałam tutaj kolekcję "Snow Day" - idealną i do zimowych zdjęć i do miłosnych ;)


Postanowiłam użyć dużej serwetki "pod ciasto" jako maski i za pomocą tuszu distress (frayed burlap) stworzyłam okrągłe, serwetkowe tło pod całą kompozycję. Za pomocą maszynki Cricut wycięłam wielkie litery "X" i " O" jako część mojego tytułu, a w "O" umieściłam zdjęcie Róży. Druga, a właściwie pierwsza część tytułu, mniejsze "xo" zrobiłam za pomocą drewnianych literek z linii Wood Shop. Tutaj też zagospodarowałam środek literki "O" - głową Pani Bałwankowej :)))




Cały Lo jest dość warstwowy i pełen przeróżnych detali. Duże serca wycięłam odręcznie, podkleiłam je wzorzystym papierem i docięłam go do kształtu serc za pomocą nożyczek tnących ozdobny brzeg. Ułożyłam je warstwowo - to kolejna część tła i "podkład" pod drobne dodatki. Poza tym wykorzystałam całe mnóstwo die-cuts z kolekcji Snow Day, trochę powycinałam za pomocą maszynki Cuttlebug (białe gałązki i śnieżynki), nie zabrakło również drobnych kropeczek z Pearl Makera - to podobno mój "znak wodny" ;))




Produkty Pink Paislee, których użyłam to:



Pozdrawiam ciepło z mnóstwem "śnieżnych" buziaków ;)

12 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Przepiekne!

Kasia pisze...

Super prezentuje się to LO!

Madzik pisze...

Piękny scrap. U nas taka własnie zima jak na fotce. Tylko, że dziś w nocy było -30 :D Pozdrawiam z Końca Świata ;o)

Bellaidea pisze...

Mroźnie ale ...cieplutko!

zuziucha pisze...

Oj, jak pięknie.
U nas mróz chyba -20 a w nocy to i jeszcze więcej. Ja wprawdzie nie wychodzę z domu ani na krok ale jednak czekam z utęsknieniem na wiosnę i lato.

BETIK pisze...

Twoje pomysły jak zwykle fantastyczne i godne pozazdroszczenia! Cudny scrap:)
a.. zazdroszczę jeszcze normalnej temperatury bo u nas mrozy, że nie da się na dwór wychodzić... Pozdrawiam ciepło:*

Po prostu Asia pisze...

Cieplutko u Ciebie ;) U mnie jest po 20 stopni na minusie i to w dzień, a w nocy to nawet wolę nie wiedzieć :D
LO jest zachwycające! :*

elpimpi pisze...

CUDNY! Piękne dodatki! SUPER kompozycja! No i ten Twój znak rozpoznawczy! ;-)

pattyo pisze...

Oh, so adorable! Love all your special little elements!

Katharinka pisze...

Fantastyczny mroźno-całuśny scrap!!!
:*

Dri Noleto pisze...

Can't understand what you write, but can see the perfection of your layout!
Very beautiful!
Thank you for inspiring us!
;)

Anonimowy pisze...

kolorystyka kartki bardzo suptelna u nas na mazurach już coraz cieplej a skrap bardzo ładny pozdrawiam dariana

LinkWithin

.