poniedziałek, 27 lutego 2012

Miękkie lądowanie w nowym tygodniu

Witajcie kochani z początkiem nowego tygodnia, a dla mnie dodatkowo - początkiem wielkich zmian, fantastycznych możliwości i przeorganizowania się na nowo :) Nazwałam to miękkim lądowaniem, bo przecież wszystko zawsze zmierzać ma ku lepszemu - miękkiemu właśnie ;)) Miękki i niesamowicie hmm.. blady (?) jest mój Lo, który chciałabym Wam dziś pokazać. Stworzyłam go dla Prima Marketing na targi CHA Winter 2012, z kolekcji Songbird i mnóstwa pięknych, nowych kwiatków. Zapraszam:

~~ Beautiful ~~


W tym projekcie zastosowałam (hmm, chyba jak zwykle) wszystko to, co lubię, a więc: warstowanie, wycinanie elementów z papieru, łączenie detali o różnorodnej teksturze, "zmiękczyłam" też niektóre kwiaty, koronkę i elementy tekturowe za pomocą gesso i białej farby pękającej. Natomiast zanim zaczęłam tworzyć całą kompozycję - wykorzystałam małe stemple Songbird oraz tusz Archival Ink do podrasowania papieru bazowego i stworzenia sobie tła z większą ilością delikatnych gałązek. Kolory tej kolekcji mogłabym jeść łyżkami :)) Są jak mandarynkowo - miętowo - truskawkowo - śmietankowa beza, może dlatego moje prace stworzone z pomocą Sonbird wyglądają jak małe torty - jest dużo, słodko i różnorodnie :))) Smacznego!






Produkty Prima, jakie wykorzystałam w tej pracy:

  • Songbird - Jotz paper #844066
  • Songbird - Tag-it paper #844073
  • Songbird Clear Stamps #555030
  • Songbird - Camille flowers #555542
  • Songbird - Charme Rose flowers #555573
  • Songbird - Perle Bebe flowers #555528
  • Songbird Chipboard Pieces #555306
  • Nature Garden - Lace & Crystals Border #554200
  • Laraine Pearl White flowers #557645
  • RANGER: Claudine Helmuth Studio Gesso, distress crackle paint (picket fence), archival ink, 

Pozdrawiam ciepło, pięknie dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłego początku tygodnia! 

5 komentarze :

Karmeleiro pisze...

piękna oprawa dla Róży! Te ptaszki cudnie wyglądają :)

Evgenia Petzer pisze...

so beautiful!

Asia pisze...

Cudny... delikatny jak mgiełka. Za każdym razem jak tu zaglądam nie mogę przestać się zachwycać! Pozdrawiam i życzę udanego przeorganizowania :))

mazionta pisze...

Oj smakowity rzeczywiście:) Cudnie oprawiłaś córcie.

Bellaidea pisze...

Jest prześliczny, miękki i delikatny.
Życzę miłego tygodnia i sprawnego przeorganizowania:)

LinkWithin

.