czwartek, 2 lutego 2012

CASE Study!

Witajcie kochani! Dzisiaj mam przyjemność zaprosić Was na wyjątkowy blog wyzwaniowy a tym samym na wyjątkowe wyzwanie :) Kiedy Iwona Palamountain zaprosiła mnie do wystąpienia jako kolejna "muza" na blogu wyzwaniowym CASE Study - nie mogłam odmówić! Uwielbiam Iwonę i jej twórczość i wiedziałam, że tam gdzie macza swe zdolne palce - musi być coś mega twórczego i fajnego! Zatem zgodziłam się i w lutym będę wspomagać CASE Study swoimi pracami, które stają się bazą - inspiracją do wyzwania. Każde wyzwanie polega na swobodnym zainspirowaniu się danym projektem, można oczywiście popełnić lift, można również zainspirować się wyłącznie kolorystyką, formą, detalem. W każdy czwartek rusza nowe wyzwanie - serdecznie zapraszam!

CASE Study

Jako pierwszą inspirację w tym miesiącu - Iwona wybrała jedną z moich zeszłorocznych walentynkowych kartek, jedną ze stworzonych dla Prima DT, trochę inspirowaną patchworkiem, bardzo przestrzenną i warstwową, o tę:


Moim zadaniem (oraz zadaniem CASE Study DT oraz każdej osoby chcącej wziąć udział w wyzwaniu - jest zainspirowanie się powyższą kartką i stworzenie dowolnego projektu - kartki, scrapa, rzeczy alterowanej, albumu oraz zgłoszenie tej pracy do wyzwania na blogu CASE Study.  Oto mój autolift :)) Nie umiem liftować, bo albo zbyt wiernie oddałabym oryginał albo odjechała zbyt daleko ze swoją wizją... W tym konkretnym przypadku - tylko trochę zmieniłam projekt, zastosowałam inne kolory, inne wzory papierów (Crate Paper - Paper Heart), lecz forma, ogólna koncepcja a nawet napis - są te same ;) Niesamowicie zabawne to wyzwanie dla mnie - liftować samą siebie, ale ile przy tym frajdy! :)) 


Serdecznie zapraszam do podjęcia wyzwania i dziękuję Iwonie za zaproszenie, a całemu CASE Study DT - za tak cudowne interpretacje mojej skromnej karteczki! 
Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło i zapraszam na jutrzejszy - trochę mroźny a jednocześnie mega miłosny post ;) 

8 komentarze :

Iwona Palamountain (Chupa) pisze...

Jrst nam ogromnie miło cię gościć u nas, Karolciu :) Mam nadzieję że będziesz miała jeszcze mnóstwo zabawy przy liftowaniu siebie i oglądaniu wszyskich prac. A karteczki, oczywiście, obie cudowne!!

חתולי8 pisze...

These card are so beautiful!
I enjoy your blog for a long time and love it!
Lior
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2252081

Teresa Kline pisze...

thanks so much for joining us this month at CASE Study, it is an honor to have you with us...your card is awesome, luv the details and embellies, have a fabby day!

enjoy *~*

Matylda pisze...

Te Walentynki są cudowne, obie, chociaz pierwowzór mnie powala;działają tak inspirująo, ze ośmielę ię je zliftować- cokolwiek by to miało znaczyć ;-)))
Gratulacje i powodzenia!

pattyo pisze...

Both cards are gorgeous! You've inspired me!

pattyo pisze...

Both cards are gorgeous! You've inspired me!

Tusia pisze...

Wow!! Piękności!!!

Debbie Y. pisze...

Oh, boy! This wasn't translated for the Swirlydoos Blog hop, so I hope I'm in the right place. Gorgeous work.

LinkWithin

.